شناسه خبر : 7230

برای تسویه بنیاد شهید با بیمه دی ۱۴۵ میلیارد تومان اعتبار دریافت شد

برای تسویه بنیاد شهید با بیمه دی ۱۴۵ میلیارد تومان اعتبار دریافت شد

معاون توسعه و مدیریت بنیاد شهید از دریافت ۱۴۵ میلیارد تومان اعتبار برای تسویه با شرکت بیمه طرف قرارداد بنیاد شهید خبر داد.

به گزارش چابک آنلاین، به نقل از مهر، منصور میر مرادی معاون توسعه و مدیریت بنیاد شهید، ظهر امروز در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه، گفت: در سال ۹۷ بودجه پیشنهادی ما حدود ۱۸ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بود و حوزه بخشی در سازمان برنامه و بودجه آن را تایید کرد اما خروجی آن ۱۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برای اعتبارات سال ۹۸ بود.

وی افزود: در جلساتی که با هیت دولت و سازمان برنامه بودجه داشتیم، مشخص شد که حدود ۳ هزار میلیارد تومان در حوزه درمان نیاز به اعتبار داریم که متاسفانه در حال حاضر اعتبار ما بسیار ناچیز است. تنها در فرایند درمانی ۴۰۰ میلیارد تومان از سایر منابع بنیاد شهید در اختیار بیمه قرار داده شد که دولت موظف به پرداخت آن است.

وی درباره بدهی به بیمه دی عنوان کرد: از مرداد ماه سال گذشته به دلیل مشکلات مالی موفق به پرداخت سرانه بیمه به مدت ۳ ماه نشدیم. با پیگیری هایی که انجام شد، معوقات بیمه تا فروردین ماه امسال پرداخت شد که از اردیبهشت ماه به دلیل عدم دریافت اعتبار این معوقات پرداخت نشد. خوشبختانه طی دو روز گذشته ۱۴۵ میلیارد تومان اعتبار برای پرداخت به بیمه دریافت کرده ایم. طی جلسات اخیر نیز قرار است حدود ۵۰۰ میلیارد تومان برای تسویه با بیمه اعتبار دریافت کنیم که در حال حاضر ۱۴۵ میلیارد آن دریافت شده است.

میر مرادی درباره حق پرستاری والدین شهدا، اظهار داشت: در حال حاضر از حدود ۱۵۰ هزار نفر از والدین شهدا، ۴۴ هزار نفر تحت پوشش حق پرستاری جانبازان هستند.

ارسال نظر