شناسه خبر : 7188

حکمت صبا به‌ دنبال ارائه خدمات متنوع‌تر بیمه‌ای به آحاد جامعه است

حکمت صبا به‌ دنبال ارائه خدمات متنوع‌تر بیمه‌ای به آحاد جامعه است

مدیر عامل بیمه حکت صبا گفت: بیمه حکمت به دنبال ارائه خدمات متنوع‌تر بیمه‌ای به آحاد جامعه است.

به گزارش چابک آنلاین، شعبه اهواز بیمه حکمت با حضور غلامحسین چایچی، مدیر عامل این بیمه افتتاح شد. در این مراسم چایچی، ضمن ابراز خرسندی از افتتاح این شعبه در شهر مقاومت و حماسه با اشاره به اینکه بیمه به عنوان یک ابزار مهم برای رفع نگرانی های آینده می تواند در زندگی حال افراد کارآمد و تضمین کننده امنیت و آسایش باشد، افزود: همیشه مال و جان ما در معرض خطر قرار دارد، از این نظر حضور بیمه در زندگی ما لازم و ضروریست.

مدیر عامل بیمه حکمت از تاسیس شرکت های مختلف بیمه ای و افزایش نمایندگان در سراسر کشور خبر دادو گفت: بیمه حکمت در سال 95 با مجوز بیمه مرکزی کار خود را آغاز کرد و در دوسال بعدی زیرساخت های آن آماده شد و هم اکنون با بیش از 150 هزار سهامدار که همگی کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران هستند، توانست در این مدت کوتاه افتخارات زرینی را از آن خود نموده و جایگاه بسیار مناسبی را در بین شرکت‌های دیگر بیمه ای کسب نماید.

 چایچی در پایان گفت: هدف اصلی ما در بیمه حکمت ارائه خدمات متنوع به مردم و ارتشیان عزیز و جلب رضایتمندی آنان است که تلاش داریم با افزایش نمایندگان خود در سراسر کشور خدمات بیمه ای خود را بدون وقفه و با ضریب حداکثری امنیت در جهت رفاه و آسایش همگان بکار بریم.

ارسال نظر