شناسه خبر : 7184

بیمه‌ها به تعهدات خود عمل نمی‌کنند

بیمه‌ها به تعهدات خود عمل نمی‌کنند

یک عضوهیات مدیره انجمن سازندگان قطعات و مجموعه‌های خودرو گفته است که " رسالت صنعت بیمه ارائه امنیت به بیمه‌گذاران است، اما متاسفانه بیمه‌ها آن طور که شایسته است به تعهدات خود عمل نمی کنند."

 چابک آنلاین، زهرانامداری رضارضایی در گفت‌و گو با چابک‌آنلاین گفت: در حال حاضر کارفرمایان 23 درصد و کارگران 7 درصد برای خدمات بازنشستگی و درمانی به سازمان بیمه تامین اجتماعی پرداخت می کنند، اما خدمات ارائه شده از سوی این سازمان مناسب نیست!

وی گفت که " کارفرما زمانی که این مبلغ را پرداخت می کند تمایل دارد از بابت درمان پرسنل آسوده باشد اما، بیمه تامین اجتماعی به درستی به وظایف خود عمل نمی کند و همین مساله سبب شده که کارفرما مجبور به استفاده از بیمه های مازاد و تکمیل درمان  شرکت های بیمه بازرگانی باشد."

عضوهیات مدیره انجمن سازندگان قطعات و مجموعه های خودرو تاکید کرد که " بیمه های تامین اجتماعی دربیشتر کشورهای دنیا در جهت حمایت از بنگاه های کسب و کار و کارگران حرکت می کنند.

رضایی عنوان کرد: رسالت بیمه دادن امنیت به بیمه گذاران است، یعنی زمانی که کارگاهی سوخت خسارت آن را به موقع جبران کرده و به تمام مفاد قرارداد نیز عمل کنند اما متاسفانه بیمه ها آن طور که شایسته است به تعهدات خود عمل نمی کنند.

عضو هیات مدیره انجمن سازندگان قطعات و مجموعه های خودرو خاطر نشان کرد: همان گونه که حق بیمه را به موقع پرداخت می کنیم انتظار داریم که آنها هم به موقع خسارت را پرداخت کنند.

به گفته رضایی "سازندگان قطعات خودرو دارای شناسنامه کارگاهی و شناخته شده در استان تهران حدود  500بنگاه است و اگر کارگاه هایی که دارای شناسنامه کارگاهی از وزارت صنعت نیستند را نیز لحاظ کنیم تعداد آنها بیشتر از این میزان است."

 

ارسال نظر