شناسه خبر : 7182

هفت عادت مهمی که شرکت‌های بیمه‌ای را به موفقیت می‌رساند

هفت عادت مهمی که شرکت‌های بیمه‌ای را به موفقیت می‌رساند

آیا به این فکر کرده اید که چرا بعضی از شرکت‌ها بسیار موفق عمل می‌کنند حال آنکه مابقی آنها محکوم به شکستند؟

چابک آنلاین، مریم کاظمی، این روزها بیش از محصول، دانش برای هر شرکت بیمه ای موفق یک ضرورت  به شمار می رود. هرشرکتی با دانشنامه محصول خود به صنعت بیمه وارد می شود. آنها درتئوری می دانند که چگونه بازار را پیش ببرند و محصولات خود را به خوبی بفروشند. اما در دنیای همیشه در حال تغییر کسب و کار، ارائه مجموعه ای جذاب از محصولات برای فروش، برای دستیابی به موفقیت،کافی نیست.

شرکت های بیمه باید بر روی این هفت عادت که منجر به موفقیت در عمل آنها می شود، تمرکز بیشتری کنند.

1-شرکت های موفق هیچ گاه ناامید نمی شوند و دست از کار نمی کشند.

هر شرکتی در یک نقطه از شروع کارش ممکن است شکست بخورد. این شکست می تواند ناشی از ضعف در بازاریابی یا عدم تحقق فروش در آخرین فرصت باشد. شرکت های موفق از این مشکلات به عنوان فرصت های یادگیری بهره می برند.

آنها مواردی را که منجر به شکست شده تجزیه و تحلیل می کنند و از نتیجه  آن برای عملکرد بهتر در آینده درس می گیرند.

مؤسسات موفق به جای ترس از شکست، متعهد به تلاش برای به کارگیری راهبرد و تاکتیک های جدید برای پیشبرد تجارت خود هستند. آنها هرگز تسلیم نمی شوند. اهداف خود را مشخص کرده و روی رسیدن به آنها بیشتر متمرکز می شوند.

2-شرکت های موفق بیمه ای پیوسته با مشتریان خود در تماس هستند.

درحالیکه بسیاری از فرآیندهای بیمه درشرایط فعلی به صورت آنلاین در حال انجام هستند، شرکت ها می‌ توانند با مشتریان خود از طرق بسیاری از جمله شبکه های اجتماعی ارتباط موثرتری برقرار کنند. آنها می دانند کدامیک از مشتری ها چه روش تماسی را ترجیح می دهند که البته این موضوع در اهمیت بعدی قرار دارد و مهم خود ارتباط است.

مؤسسات موفق هنگامی که مشتریانشان به خدمات نیاز دارند، در اسرع وقت، پیام های متنی ارسال و تماس های تلفنی برقرار می کنند. آنها برای مشتریان خود همیشه دردسترس هستند وپس از ارائه کمک های خود، مسایل آنها را نیز پیگیری می کنند.

موسسات موفق خطوط ارتباطی را باز نگه می دارند و تلاش می کنند تا مشتری یک تجربه عالی را پشت سر بگذارد.

3-شرکت های موفق عوامل حواس پرتی را از خود دور می کنند.

نمایندگان بیمه در طول روز کارهای زیادی را انجام می دهند. آنها با مشتریان خود ملاقات می کنند ، برنامه های بازاریابی را آغاز یا نظارت کرده و جلسات فروش را هم برگزار می کنند.

تلفن های هوشمند و رایانه هایی را که مرتباً به خاطر ایمیل های جدید و تماس های تلفنی اعلام حضور می کند را نیز اضافه می کنند تا به راحتی متوجه شوند که چرا کارشناسان بیمه در طول روزدچارحواس پرتی شده اند؟

کارشناسان موفق به جای اینکه مورد محاصره قرارگیرند، برنامه های روزانه خود را اولویت بندی می کنند و پروژه هایی را که باید در آن روز انجام شوند را انجام می دهند.

آنها موبایل های خود را خاموش می کنند و تا زمان کامل شدن پروژه، فقط روی آن کار تمرکز می کنند. سپس ، یک ساعت در طول روز کاری خود را  به بازگشت به تماس ها یا پاسخ دادن به ایمیل های خود اختصاص می دهند. یا اینکه زمانی را بدون حواس پرتی برای نشان دادن راهبرد به برنامه های کاری و یا ارزیابی پیشرفت کار در نظر می گیرند.

4-شرکت های موفق بر مبنای ارزش می فروشند نه قیمت.

موسسات بیمه ای موفق کالاهای خود را با توجه به ارزشی که خدمات و محصولاتشان برای مشتری دارد، می فروشند.

پاول آگرانات،مدیر فروش ملی شرکت بیمه First American ، این رویکرد فروش استراتژیک را اینچنین تعریف می کند:"فروش استراتژیک چیزی جز پرسیدن سؤالات مشروط و گوش دادن متفکرانه برای درک نیازهای مشتری، خواسته ها، اهداف  و نگرانی های مشتری نیست.

سپس،بر اساس این بینش، راه حل های مناسب را ارائه دهید که بر مزایای ویژگی های محصول متمرکز شود." توجه کنید که چگونه قیمت در این مکالمات عامل تعیین کننده نیست.

نمایندگان موفق محصولات و خدمات خود را به عنوان راه حل چالش‌های مشتری می فروشند ، نه به عنوان کالایی که فقط به قیمت فروخته می شود.

5- شرکت های موفق بیمه پیوسته در حال پیشرفت هستند.

شرکت های موفق بیمه ای هرگز از وضع موجود راضی نمی شوند.

آنها سعی می کنند مهارت های خود را به طور مداوم بهبود بخشند، حتی اگر این به معنای بیرون راندن از منطقه راحتی خود یا رهایی از روش های سنتی انجام کار باشد.

آنها به دنبال راه های جدیدی برای انجام کار از طریق فناوری هستند و دائماً برنامه های تجاری و بازاریابی خود را به روزرسانی می کنند. اگر چیزی مؤثر واقع نشود ، آن را دوباره سرهم می کنند.

6-شرکت های موفق مشتریان هدف خود را می شناسند.

هیچ موسسه ای بدون پشتیبانی یک شبکه فروش کارا به موفقیت دست نمی یابد و آن موفقیت هم به استمرار نیاز دارد.

نمایندگان بیمه موفق به طور مرتب معیارهای مربوط به نسل پیشروی خود را بررسی می کنند.

 آنها فقط تعداد فروش ماهانه را محاسبه نمی کنند (هر چند که این مهم است) بلکه نتایج مربوط به هر نقطه ای از فروش و بازاریابی را نیز بررسی می کنند.

7-شرکت های موفق بیمه اهداف مشتری مداری خودرا می شناسند.

نمایندگان موفق بیمه ای مخاطبان هدف خود را درک می کنند؛چه کسانی هستند وچه محصولاتی بیشترین سود را برای آنها دارد؟ آنها همه جوانب مشتری "ایده آل" خود را - سن ، سطح تحصیلات ، وضعیت خانواده ، اشتغال و موارد مشابه – در نظر می گیرند.

آنها در مورد مشتریان مشاغل ، از صنعتی که در آن فعالیت می کنند و موانعی که با آنها روبرو می شوند ، اطلاعات کسب می کنند. سپس تلاشهای خود را صرف هدایت هوشمندانه مشتریان هدف خود کرده و خود را به عنوان متخصصینی که می توانند به نگرانی هایشان پاسخ دهند و به آنها در غلبه بر چالش های شغلی یا زندگی کمک کنند ، قرار می دهند.

نمایندگان بیمه موفق به امید شانس نمی نشینند. آنها با ریسک کردن به موفقیت تجاری می رسند.

 

ارسال نظر