شناسه خبر : 7172

شعبه جدید بیمه سینا در بروجرد افتتاح شد

شعبه جدید بیمه سینا در بروجرد افتتاح شد

شعبه جدید بیمه سینا در شهر بروجرد در راستای اهداف مشتری‌مدارانه و توسعه بازار و در جهت خدمت‌رسانی بهتر به بیمه‌گذاران این شهر افتتاح شد.

به گزارش چابک آنلاین، مراسم افتتاح پنجاه‌وششمین شعبه بیمه سینا در بروجرد با حضور رضا جعفری مدیرعامل و نایب‌رئیس هیأت‌مدیره بیمه سینا، عبدالرحیم رحیمی معاون استاندار و فرماندار ویژه بروجرد، رحیم جافری شهردار بروجرد و جمعی از مسئولین این شهربرگزار شد.

در این مراسم رضا جعفری ضمن معرفی بیمه سینا به‌عنوان یک نهاد انقلابی که رسالتش ارائه خدمات به اقشار آسیب‌پذیر جامعه است، کارکردهای بیمه را در ابعاد مختلف تشریح کردند و به اهمیت بیمه در زندگی بشری پرداختند.

وی در ادامه گفت: امروز همه افراد بیمه را به‌عنوان یک ابزار امنیت و ایجاد آرامش و اطمینان باور دارند و پذیرفته‌اند.

وی با اشاره به نقش مهم مسئولین در فرهنگ‌سازی و نهادینه‌شدن بیمه در زندگی افراد جامعه افزود: به‌طور کلی هدف بیمه ایجاد آرامش و امنیت و کمک به رفاه مردم به‌ویژه اقشار آسیب‌پذیر و برقراری عدالت اجتماعی در هنگام وقوع حوادث است و هرچه در این حوزه بیشتر اطلاع‌رسانی شود و مسئولین روی آن تأکید داشته باشند، تعداد افرادی که از مزایای بیمه استفاده می‌کنند در جامعه افزایش پیدا خواهد کرد.

مدیرعامل بیمه سینا در این مراسم ابراز امیدواری کردند که با افتتاح شعبه بروجرد از این پس شاهد ارتقای سطح خدمات و تسهیلات بیمه‌ای بهتر و در دسترس‌تر به بیمه‌گذاران این شهر باشیم.

فرماندار بروجرد در این مراسم، ضمن ابراز خرسندی از افتتاح شعبه بیمه سینا به‌عنوان یکی از زیرمجموعه‌های بنیاد مستضعفان عملکرد آن را مثبت ارزیابی و آمادگی خود را برای همکاری همه‌جانبه با این شرکت اعلام کرد. وی همچنین گفت: فرهنگ‌سازی جهت استفاده از پوشش‌های بیمه‌ای یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر در دنیای امروز است و در این راستا، حضور و فعالیت شرکت‌های بیمه در سطح شهر و ارائه طرح‌ها و ایده‌های جدید بسیار تأثیرگذار است.

شهردار بروجرد نیز ضمن اعلام آمادگی جهت همکاری‌های گسترده با بیمه سینا در همه زمینه‌ها، گفت: اگر درباره مزیت‌های انواع بیمه‌ها اطلاع‌رسانی دقیق و به‌موقعی در جامعه وجود داشته باشند، مردم می‌توانند از این ابزار حمایتی برای جبران خسارت‌های وارده در اثر حوادث مختلف استفاده بهینه داشته باشند.

در حاشیه این مراسم مدیرعامل بیمه سینا بازدیدهایی نیز از شعب اراک و ملایر داشتند و با کارکنان و نمایندگان این شعب دیدار و گفت‌وگو کردند و همکاران را به تلاش بیشتر در جهت تحقق اهداف و برنامه‌های استراتژیک شرکت ترغیب نمودند.

ارسال نظر