شناسه خبر : 7165

بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی تامین اجتماعی در آبادان امسال افتتاح می‌شود

بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی تامین اجتماعی در آبادان امسال افتتاح می‌شود

بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی سازمان تامین اجتماعی تا پایان امسال در آبادان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا وسیما، صادق جلیلی، مدیر سازمان تامین اجتماعی استان خوزستان گفت: بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی سازمان تامین اجتماعی تا پایان امسال در آبادان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی علت تاخیر در ساخت و راه اندازی این بیمارستان را تلاش برای دسترسی به تجهیزات پیشرفته و از سویی تحریم و بالا رفتن ارزش ارز عنوان کرد و گفت: هم اکنون محدودیت مالی نداریم و به سرعت برای راه اندازی این بیمارستان تلاش می‌کنیم.

 جلیلی درباره توسعه پلی کلینیک تخصصی خرمشهر نیز تاکید کرد: به محض تامین اعتبار این مرکز درمانی توسعه داده خواهد شد.

مدیر سازمان تامین اجتماعی استان خوزستان با اشاره به اینکه ۶۱ درصد مردم استان هم اکنون زیر پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند گفت: برای ارائه خدمات درجه یک حداقل ۶۱ درصد امکانات استان باید در اختیار ما باشد بنابراین اگر جایی مشکلی وجود دارد به دلیل کمبود امکانات است.

وی با بیان اینکه دو سوم اعتبارات سازمان تامین اجتماعی در استان خوزستان در بخش درمان غیر مستقیم هزینه می شود گفت: سال گذشته در همین بخش حدود یک میلیارد تومان به موسسات طرف قرارداد پرداخت کردیم.

جلیلی برای عقد قرارداد با مراکز درمانی که تمایل دارند با سازمان تامین اجتماعی قرارداد ببندند اعلام آمادگی کرد. 

وی از رضایت مندی بیمه شدگان در بخش بستری خبر داد و گفت: در بخش سرپایی نیز با ارتقاء ارائه خدمات به دنبال کسب رضایت مردم هستیم. 

مدیر سازمان تامین اجتماعی استان خوزستان گفت: یکی از بهترین مراکز درمانی ما در استان خوزستان بیمارستان ۱۷ شهریور آبادان است که به لحاظ ارائه خدمات در استان مقام اول را کسب کرده و ما  همچنان به دنبال کیفی سازی خدمات در این بیمارستان هستیم.

 

ارسال نظر