شناسه خبر : 7164

بنیاد شهید برای ارائه خدمات بیمه تکمیلی با کمبود منابع مواجه است

بنیاد شهید برای ارائه خدمات بیمه تکمیلی با کمبود منابع مواجه است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در تامین منابع لازم برای ارایه خدمات بیمه تکمیلی با کمبودهایی مواجه است به طوری که اداره کل بنیاد شهید و امور ایثاگران استان مرکزی بیش از ۱۸۰ میلیارد ریال به بیمارستان‌ها، مراکز درمانی، آزمایشگاه‌ها و داروخانه‌ها بدهکار است.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایرنا، مرتضی انصاری فر، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی با بیان اینکه ۴۴هزار نفر از اعضای خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران این استان تحت پوشش بیمه تکمیلی هستند، افزود: خدمات بیمه تکمیلی خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران استان مرکزی با وجود محدودیت منابع و مشکلات مالی  اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران به مراکز درمانی بدون وقفه انجام می شود. 

وی ادامه داد: بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در تامین منابع لازم برای ارایه خدمات بیمه تکمیلی با کمبودهایی مواجه است به طوری که اداره کل بنیاد شهید و امور ایثاگران استان مرکزی بیش از ۱۸۰ میلیارد ریال به بیمارستان ها، مراکز درمانی، آزمایشگاه ها و داروخانه ها بدهکار است اما با پیگیری های شخص رئیس جمهوری این مشکل به زودی حل می شود. 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی در خصوص مجتمع توانبخشی جانبازان این استان نیز گفت: بخش ورزشی و رفاهی این مجتمع تکمیل و به زودی مورد بهره برداری قرار می گیرد.

انصاری فر اظهار داشت: در مجموع  ۲۵۰ میلیارد ریال برای ساخت مجتمع توانبخشی جانبازان اراک هزینه شده که بخش عمده ای آن از منابع ملی و بخشی هم از منابع استانی تامین شده است.

وی در خصوص ایجاد اشتغال برای فرزندان شاهد، جابناز و ایثارگران استان مرکزی نیز گفت: ۲۵ درصد سهمیه استخدام دستگاه های دولتی متعلق به این قشر از جامعه است و بر این اساس امسال در بیش از ۵۰ دستگاه دولتی به کار گرفته شده اند. 

استان مرکزی ۶ هزار و ۲۰۰ شهیدا، ۱۴ هزار جانباز و ۸۰۰ آزاده تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

 

ارسال نظر