شناسه خبر : 7158

تاکسیرانان منظم از بیمه تکمیلی رایگان برخوردار می‌شوند

تاکسیرانان منظم از بیمه تکمیلی رایگان برخوردار می‌شوند

مدیر عامل سازمان نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران از رایگان شدن بیمه تکمیلی تاکسیرانان بانظم و مشتری مدار خبر داد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از خبرگزاری صداو سیما، علیرضا قنادان، مدیر عامل سازمان نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران افزود: بیمه تکمیلی درمانی در قالب یارانه شهرداری تهران دومین سال است که به تاکسیرانان پایتخت و خانواده‌های تحت تکفل ارائه می‌شود.

وی اضافه کرد: تاکسیرانان برای ثبت نام بیمه تکمیلی خود تا ۲۵ مرداد فرصت دارند از طریق سامانه تاکسیرانی یا دفاتر هماهنگی امور اداری در مناطق مختلف اقدام کنند.

قنادان افزود: سازمان تاکسیرانی در تلاش است یارانه‌هایی را که از شهرداری دریافت می‌کند به تاکسیرانانی بدهد که عملکرد مثبت و باکیفی دارند.

وی تصریح کرد: رانندگان تاکسی که از نظم و ترتیب و مشتری مداری بیشتری برخوردارند از یارانه‌های بیشتری بهره خواهند برد.

مدیر عامل سازمان نظارت بر تاکسیرانی تهران افزود: تاکسیرانانی که پروانه هوشمند معتبر دارند، حکم فعالیت و برچسب‌های قیمت را منظم نصب می‌کنند و به سامانه پرداخت الکترونیک متصل هستند؛ از امتیاز حداکثری برخوردار خواهند شد که هر کدام بخشی از هزینه‌های درمانی شان را پوشش می‌دهد و هر قدر این امتیازات بیشتر شود از یارانه بیشتری نیز برخوردار خواهند شد.

وی درباره سطح پوشش بیمه تکمیلی تاکسیرانان گفت: اطلاعات پوشش‌های درمانی در سامانه تاکسیرانی در دسترس است، هزینه آن برای هر تاکسیران به صورت آزاد حدود یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان در سال است که اگر یک تاکسیران همه امتیازات را کسب کند، ۱۰۰ درصد رایگان دریافت خواهد کرد و تخفیف بیمه تکمیلی افراد تحت تکفل تاکسیران ۷۰ درصد خواهد بود.

 

ارسال نظر