تخفیف ۳۰ درصدی برای بیمه نامه شخص ثالث ماشین‌های کشاورزی‌ اعمال می‌شود

تخفیف ۳۰ درصدی برای بیمه نامه شخص ثالث ماشین‌های کشاورزی‌ اعمال می‌شود

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرج از تخفیف ۳۰ درصدی بیمه شخص ثالث ماشین‌های کشاورزی خودگردان خبر داد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از مهر، عبدالرضا روشن نژاد، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرج ضمن تاکید بر لزوم پلاک گذاری تمامی ماشین‌های خودگردان کشاورزی در شهرستان کرج، اظهار کرد: در این راستا به زودی همه تراکتورها و ماشین‌های کشاورزی خودگردان شهرستان کرج پلاک گذاری می شود.

وی در ادامه از حذف شرط لزوم معاینه فنی کمباین و تراکتورهای فاقد پلاک تا نیمه مهرماه سال جاری خبر داد و گفت: تأمین و توزیع لاستیک برای تراکتورهای فاقد پلاک نیز در دست پیگیری است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرج با اشاره به اینکه عواقب احتمالی عدم پیگیری در خصوص پلاک گذاری تراکتورها با مالکان مربوطه است، گفت: با اجرای طرح شماره گذاری تراکتورها و ماشین‌های کشاورزی خودگردان، سهمیه سوخت گازوئیل به ماشین‌های کشاورزی فاقد پلاک با محدودیت مواجه خواهد شد.

روشن نژاد از بخشودگی جرائم بیمه شخص ثالث ماشین‌های خودگردان کشاورزی که چندین سال متوالی فاقد بیمه نامه بوده اند؛ خبر داد و گفت: منظور کردن تخفیف ۳۰ درصدی بیمه شخص ثالث ماشین های کشاورزی خودگردان برای سال جاری و برداشته شدن شرط زیر ۲۵ سال عمر مفید تراکتورها از مشوق های دولت در اجرای این طرح برای مالکان ماشین های کشاورزی است.

وی بیان کرد: در شهرستان کرج ۲۵۹ دستگاه ماشین آلات کشاورزی مشمول شماره گذاری هستند، از این میزان ۲۰۰ دستگاه تراکتور فاقد پلاک است.

 مدیر جهادکشاورزی شهرستان کرج از کشاورزان و صاحبان ماشین‌های کشاورزی خواست در اسرع وقت با مراجعه به جهاد کشاورزی نسبت به تشکیل پرونده و شماره گذاری تراکتورهای خود اقدام کنند.

 

  • ناشناس

    بیمه شخص ثالث تراکتور چنده تا حلا بیمه نشده

ارسال نظر