شناسه خبر : 7145

پزشکان عمومی، یکسال بعد حق ویزیت خود را از بیمه‌ها می‌گیرند

پزشکان عمومی، یکسال بعد حق ویزیت خود را از بیمه‌ها می‌گیرند

رئیس جامعه پزشکان متخصص داخلی ایران، با عنوان این مطلب که ۷۰ تا ۸۰ درصد جامعه پزشکی را پزشکان عمومی، داخلی، اطفال و عفونی تشکیل می‌دهند که فقط ویزیت می‌گیرند، افزود: درآمد آنها از محل همین نرخ ویزیت است که البته باید یک سال بعد از بیمه‌ها بگیرند.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از مهر، ایرج خسرونیا رئیس جامعه پزشکان متخصص داخلی ایران، به راهکار قطع ارتباط مالی بین پزشک و بیمار اشاره کرد و گفت: دولت و بیمه‌ها باید همت کنند تا بتوان این رابطه را قطع کرد. زیرا، حق الزحمه پزشک را بیمه‌ها می‌بایست به واسطه پولی که به آنها می‌دهد، پرداخت کنند که متأسفانه فعلاً چنین شرایطی فراهم نیست.

وی با عنوان این مطلب که ۷۰ تا ۸۰ درصد جامعه پزشکی را پزشکان عمومی، داخلی، اطفال و عفونی تشکیل می‌دهند که فقط ویزیت می‌گیرند، افزود: درآمد آنها از محل همین نرخ ویزیت است که البته باید یک سال بعد از بیمه‌ها بگیرند.

خسرونیا با اشاره به آن دسته معدود از پزشکان با درآمد بالا، افزود: این گروه از پزشکان، هرگز به تعرفه‌ها گلایه نکرده و معترض نمی‌شوند، چون اصلاً نیازی به این تعرفه‌ها ندارند. آنها، با انجام یک عمل ۴۰ میلیون تومانی، کلی درآمد کسب می‌کنند.

 

ارسال نظر