شناسه خبر : 7102

بزرگترین سرمایه بیمه ایران ، اعتماد مردم است

بزرگترین سرمایه بیمه ایران ، اعتماد مردم است

معاون توسعه مدیریت و منابع شرکت سهامی بیمه ایران در مراسم معارفه و تکریم مدیران کل سابق و جدید بیمه ایران استان خوزستان گفت : بزرگترین سرمایه بیمه ایران ، اعتماد بی نظیر مردم ایران به این شرکت است که یکی از مهمترین دلایل آن میتواند ناشی از حسن عمل و حسن شهرت کارکنان و مدیران این شرکت در طول سالیان باشد .

به گزارش چابک آنلاین، محمد مهدی اعلایی خاطر نشان کرد :خدمت در بیمه ایران و خصوصا مدیریت در این شرکت یک اقدام سهل و ممتنع است که هم باید محدودیتهای یک مجموعه دولتی را مد نظر داشته باشد و هم در یک بازار کاملا رقابتی به بقا و رشد ادامه دهد .

وی افزود : به دلیل ساختار و فلسفه وجودی بیمه ایران مدیران این شرکت هم باید ترازنامه مالی و اقتصادی اقداماتشان را مد نظر داشته باشند و هم ترازنامه اجتماعی و خدمتگزاری برای خود طراحی کنند .
 
اعلایی گفت : امروز هم به برکت حمایتهای همیشگی مردم از بیمه ایران و تلاش و تدبیر کارکنان و مدیران این شرکت ، توان مالی بیمه ایران خار چشم دشمنان ملت ایران و پشتوانه کم اثر کردن تحریمها برای صنعت بیمه کشور است .
 
معاون توسعه مدیریت و منابع بیمه ایران گفت : از اقدامات و تلاشهای همکاران ارزشمندمان در استان خوزستان تشکر میکنم و جای افتخار است که نتیجه تلاش این عده محدود از همکاران و شبکه عزیز نمایندگی بیمه ایران در استان خوزستان باعث شده که اندازه اقتصادی بیمه ایران در استان خوزستان از اندازه اقتصادی بسیاری از شرکتهای بیمه در کل کشور بیشتر باشد و درآمد بیمه ایران در استان خوزستان بیش از ده درصد درآمدهای غیر نفتی دولت در استان خوزستان را بالغ گردد .
ارسال نظر