شناسه خبر : 7098

۱۷۰۰ ورزشکار بافقی، بیمه ورزشی هستند

۱۷۰۰ ورزشکار بافقی، بیمه ورزشی هستند

سرپرست اداره ورزش و جوانان بافق با بیان اینکه از رتبه اول ساماندهی ورزشکاران در استان برخوردار هستیم گفت: یکهزار و ۷۲۳ ورزشکار در این شهرستان بیمه ورزشی هستند.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایرنا، سمیه ایزدیان با اشاره به اینکه در این مدت یک‌هزار و ۷۲۳ نفر از بیمه ورزشی بهره‌مند شده اند ابراز امیدواری کرد: با تنوع خدمات بیمه ورزشی بتوان به افزایش تعداد بیمه شدگان ورزشی کمک کرد.

این مسئول افزود:بیمه ورزشی و آمار ورزشکاران سازمان یافته در  بسیاری از اهداف و برنامه ریزی ها نقش مهم و کلیدی دارد و از سوی دیگر ورزشکاران بدون دغدغه به فعالیت های قهرمانی و همگانی خود می پردازند و توجه بیشتری در این بخش نیاز است.

وی با بیان اینکه همه افراد که فعالیت ورزشی دارند باید دارای کارت خدمات درمانی پزشکی ورزشی باشند تاکید کرد: هیات‌ها و باشگاه ورزشی باید در این راستا  با اداره ورزش و جوانان شهرستان همکاری کنند.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق همچنین به معافیت مالیاتی اشخاص حقیقی یا حقوقی که در زمینه احداث، تکمیل و تجهیز اماکن ورزشی مشارکت می‌کنند اشاره کرد و افزود: با اجرایی شدن این قانون، افراد بسیاری از خیران را می‌توان در حوزه ورزش و کمک خیری جذب کرد.

۳۶ هیات ورزشی در شهرستان بافق وجود دارد که ۲۰ هیات فعال و بقیه نیمه فعال یا  فعالیت کمتری دارند.

مرکز شهرستان ۵۰ هزار نفری بافق در فاصله ۱۱۰ کیلومتری جنوب شرق یزد قرار دارد

ارسال نظر