شناسه خبر : 7008

جرائم بیمه‌ای کارفرمایان با شرایط ویژه‌ای بخشوده می‌شود

جرائم بیمه‌ای کارفرمایان با شرایط ویژه‌ای بخشوده می‌شود

مدیرکل تامین اجتماعی آذربایجان‌غربی گفت: کارفرمایان کارگاه‌های مشمول با تأیید ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و کارگروه‌های استانی آن، در صورتی که جرایم آنها مربوط به قبل از سال ۱۳۹۶ باشد، از تقسیط اصل بدهی قطعی شده براساس مدارک و مستندات ابرازی و بخشودگی جرائم تعلق یافته برخوردار می‌شوند.

به گزارش چابک آنلاین به نقل ایرنا، مقصود مقدمی کیا افزود: کارفرمایان می‌توانند برای پرداخت و تعیین تکلیف بدهی خود به شعب مربوطه مراجعه کنند و در صورت تقسیط بدهی تا ۱۲ قسط، کل بدهی و تا ۳۶ قسط، ۵۰ درصد بدهی آنان بخشوده می‌شود.

وی با اشاره به ضرورت حمایت از تولیدکننده‌ها ادامه داد: کارفرمایان کارگاه‌های تولیدی با ارائه مدارک لازم به سازمان تامین اجتماعی از بخشودگی جرایم طبق آئین نامه جدید برخوردار می‌شوند.

وی بیان کرد: براساس طرح بخشودگی جرائم بیمه‌ای تولیدکنندگان کشور این طرح در آذربایجان‌غربی نیز اجرا می‌شود.

مدیرکل تامین اجتماعی آذربایجان‌غربی اضافه کرد: رفع موانع تولید، ایجاد انگیزه در سرمایه‌گذار، رونق تولید و اشتغال‌زایی بیشتر و حمایت از تولیدکننده ایرانی از عمده اهداف طرح بخشودگی جرائم بیمه‌ای است.

مقدمی کیا اظهار داشت: این طرح از ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ به مدت سه ماه اجرایی می‌شود و کارفرمایان می‌توانندتا نیمه شهریور امسال از آن بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به اینکه ۳۱ کارگزاری و شعبه تامین اجتماعی در این استان فعال است، گفت: ۱۷ مورد از این تعداد شعبه تامین اجتماعی بوده و ۱۴ مورد نیز کارگزاری است.

بیمه تامین اجتماعی یکی از سازمان های بیمه گر است که در کنار بیمه سلامت، عنوان بزرگترین سازمان های بیمه گر کشور و استان های مختلف را در اختیار دارد.

هم اکنون یک بیمارستان، یک دی کلینیک، سه پلی کلینیک، پنج درمانگاه تخصصی مختص سازمان تامین اجتماعی در آذربایجان غربی فعال است و به افراد تحت پوشش خدمات ارایه می کند.

ارسال نظر