شناسه خبر : 6891

گزارش اختصاصی چابک آنلاین از تغییرو تحولات بیمه‌ای در لندن

فهرست ۴.۱ میلیارد دلاری بیمه نامه عمر سوئیس ری بازنگری می‌شود

فهرست 4.1 میلیارد دلاری بیمه نامه عمر سوئیس ری  بازنگری می‌شود

شرکت بیمه اتکایی سوییس ری با توجه به کاهش اشتیاق سرمایه گذاران در نظر دارد فهرست ۴.۱ میلیارد دلاری بیمه عمر و سرمایه گذاری خود را در لندن، مورد بازنگری قرار دهد یا حتی به تعویق بیاندازد.

چابک آنلاین، مریم کاظمی، یک منبع آگاه گفته است که تصمیم نهایی در این خصوص بعد ازپنج شنبه،زمانی که مشخص شود آیا با استقبال عموم خریداران از عرضه اولیه سهام ReAssure ، سهم سوییس ری  از 75 درصد به کمتر از 50 درصد خواهد رسید یا خیر، گرفته خواهد شد.

سخنگوی سوئیس  ری، دومین شرکت بزرگ بیمه اتکایی در جهان، از اظهار نظر در این مورد به شدت خودداری کرده است.

سوئیس Re محدوده قیمت برای هر سهم ReAssure   را طوری تنظیم کرده که، ارزش بازار ششمین شرکت بزرگ بیمه زندگی در بریتانیا را از  2.8 میلیارد به  3.3 میلیارد پوند (4.13 میلیارد دلار) برساند.

یک منبع  مطلع باشک و تردید در این زمینه عنوان کرد: باید دید که عرضه اولیه عمومی ReAssure در روز پنج شنبه، روند قیمت گذاری را طبق انتظار پیش خواهد برد یا خیر.!

یک منبع دیگر اما معتقد است: شرایط عرضه عمومی اولیه سهام این شرکت  شرایط آسانی نیست و برخی از لیست های اخیر عملکرد ضعیفی داشته اند.

سوئیس Re با تکیه بر Zurich می خواهد از  ReAssure تغییر موضع دهد تا کسب و کار خود را تحت یک سیستم نظارتی مطلوب تر قرار دهد تا در این صورت، دسترسی به سرمایه را برای گسترش تأمین بودجه خود آسان ترسازد.

این شرکت بزرگ بیمه ای، شرکت های Credit Suisse، Morgan Stanley و UBS را به عنوان هماهنگ کننده مشترک جهانی ، با مدیریت مشترک BNP Paribas و HSBC استخدام کرده است.

 

ارسال نظر