شناسه خبر : 6808

۸۷ درصد بیمه شدگان شیروانی نسبت به تمدید بیمه خود اقدام کرده‌‍اند

87 درصد بیمه شدگان شیروانی نسبت به تمدید بیمه خود اقدام کرده‌‍اند

مدیر صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر خراسان شمالی گفت: در سه ماه نخست امسال شهرستان شیروان بیشترین تعداد جذب بیمه شدگان روستایی عشایری را در بین شهرستان های استان داشت.

به گزارش چابک‌آنلاین به نقل از ایرنا، محمدرضا غلام زاده اظهار داشت: سهمیه سه ماهه بیمه شدگان روستایی عشایری این شهرستان ۲۲۵ نفر بود که ۱۸۵ نفر آن جذب شد و بدین ترتیب ۸۲ درصد سهمیه این شهرستان محقق شد.

وی با بیان اینکه استان ۵۵ درصد سهمیه تعداد بیمه شدگان را در این مدت جذب کرده است گفت: همچنین در خصوص تمدید بیمه شدگان، این شهرستان بهترین عملکرد استان را داشته بطوریکه ۸۷ درصد بیمه شدگان در این سه ماه نسبت به تمدید بیمه خود اقدام کرده اند.

غلام زاده با بیان اینکه تعداد تمدیدشدگان بیمه روستایی عشایری این شهرستان بالاتر از میانگین استانی است افزود: استان ۸۳ درصد تمدید بیمه شدگان را داشته است که از سهمیه پنج هزار و ۵۸۵ نفر، ۴ هزار و ۸۷۰ نفر اقدام به تمدید بیمه خود کرده اند.

مدیر صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر خراسان شمالی گفت: سهمیه این شهرستان در سه ماهه اول امسال در بحث تمدید بیمه شدگان هزار و ۲۲۵ نفر بوده که از این تعداد هزار و ۶۰ نفر آن محقق شده است.

۳۲ درصد خانوارهای عشایری این استان ۸۶۳ هزار نفری از طریق شرکت های تعاونی عضو صندوق بیمه اجتماعی شدند.

هم اکنون ۴۵ هزار نفر در این استان عضو صندوق بیمه روستایی و عشایری هستند که ۹ هزار و ۴۰۰ نفر در آن در شهرستان شیروان است.

ارسال نظر