شناسه خبر : 6803

خدمات بیمه تکمیلی صندوق اعتباری هنر با پوشش‌های متفاوت ارائه می‌شود.

خدمات بیمه تکمیلی صندوق اعتباری هنر با پوشش‌های متفاوت ارائه می‌شود.

مسئول صندوق اعتباری هنر در استان زنجان گفت: در زمان حاضر بیش از ۷۰۰ نفر از اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه این استان عضو صندوق اعتباری هنر هستند.

به گزارش چابک‌آنلاین به نقل از ایرنا، مرتضی بهمنی با بیان اینکه اصحاب فرهنگ و هنر در استان برای بهره مندی از مزایا و خدمات صندوق اعتباری هنر می‌توانند برای عضویت در آن اقدام کنند، افزود: عضویت فعالان حوزه رسانه در صندوق اعتباری هنر از طریق سامانه جامع رسانه‌های کشور انجام می‌شود ولی عضویت سایر فعالان حوزه فرهنگ و هنر با معرفی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و تأیید درخواست متقاضیان از سوی صندوق، امکان پذیر است.

وی بیمه تکمیلی درمان را از خدمات صندوق اعتباری هنر برای اعضا عنوان کرد و گفت: سال گذشته بالغ بر ۳۵۰ نفر از اعضای این صندوق در استان زنجان متقاضی بهره مندی از این خدمات شدند.

بهمنی با بیان اینکه ۱۲ تیرماه جاری آخرین مهلت برای ثبت نام بیمه تکمیلی است، افزود: خدمات بیمه تکمیلی صندوق اعتباری هنر در قالب سه طرح (امید، آرامش و رفاه) با ۳ سقف قیمتی از ۷۰ تا ۷۰۰ هزار تومان و پوشش‌های متفاوت ارائه می‌شود.

مسئول صندوق اعتباری هنر در استان زنجان گفت: اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه می‌توانند با مراجعه به تارنمای www.honarcredit.ir نسبت به ثبت نام و بهره‌مندی از خدمات بیمه درمان تکمیلی اقدام کنند.

صندوق اعتباری هنر در سال ۸۲ برای حمایت از هنرمندان، نویسندگان و روزنامه نگاران تشکیل شد.

این صندوق در زمینه‌های تأمین اجتماعی، بیمه تکمیلی، طرح تکریم مستمری، کمک مستمری و تسهیلات رفاهی به هنرمندان خدمات لازم را ارائه می‌دهد.

 

ارسال نظر