شناسه خبر : 6777

مجموعه صنعت خراسان جنوبی در زمینه مالیات و بیمه مشکل دارند

مجموعه صنعت خراسان جنوبی در زمینه مالیات و بیمه مشکل دارند

طی جلسه‌ای برای شش واحد تولیدی صنایع فلزی خراسان جنوبی ۱۵مصوبه در زمینه تقسیط بیمه، مالیات، پرداخت تسهیلات، ارزیابی مجدد طرح تولیدی و تقسیط بدهی بانکی تصویب شد.

به گزارش چابک‌آنلاین به نقل از مهر، طی جلسه ای با عنوان کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید پیش از ظهر یکشنبه برای شش واحد تولیدی ۱۵ مصوبه در زمینه تقسط بیمه، مالیات و بررسی های مجدد، پرداخت تسهیلات، ارزیابی مجدد طرح های تولیدی، تقسط مجدد بدهی های بانکی تصویب شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی در حاشیه جلسه در جمع خبرنگاران با اشاره به مشکلات واحدهای تولیدی صنایع فلزی بیان کرد: طی دو سال اخیر بیشترین فشار بر تولید وارد شد.

داوود شهرکی با بیان اینکه وثایق بانکی عمده مشکلات واحدهای تولیدی است، افزود: مشکلات واحدهای اجرایی طی جلساتی با حضور استاندار بررسی و در صورت نیاز به عنوان مصوبه به دستگاه اجرایی ابلاغ می شود.

وی با بیان اینکه صنایع فلزی یکی از گروه های تخصصی خوب در خراسان جنوبی است، اظهار کرد: مجموعه صنعت استان به دلیل چالش های اخیر در زمینه های سرمایه در گردش، معوقات مالیات، بیمه و دستگاه های خدمات رسان مشکل دارند.

شهرکی با بیان اینکه خانواده صنعت مصرف کننده عمده برق، آب و گاز استان است، گفت: بیش از ۴۰ درصد نیاز و مصرف خدمات دستگاه های کلان را بخش صنعت انجام می دهد که مدارای با این بخش به تداوم تولید و درآمد دستگاه های خدمات رسان کمک می کند.

وی با بیان اینکه واحدهای تولیدی باید مدیریت استراتژیک داشته باشند، افزود: امید است بتوانیم در سال جاری با برگزاری جلسات هم اندیشی گام های موثری برای رفع مشکلات تولید کنندگان برداریم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی با اشاره به مصوبات جلسه بیان کرد: امروز برای شش واحد تولیدی ۱۵ مصوبه در زمینه تقسط بیمه، مالیات و بررسی های مجدد، پرداخت تسهیلات، ارزیابی مجدد طرح های تولیدی، تقسط مجدد بدهی های بانکی تصویب شده است.

وی با بیان اینکه بیش از ۴۰ واحد تولیدی خراسان جنوبی واحدهای صنایع فلزی است، اظهار کرد: کمترین تعطیلی را در صنایع فلزی داریم که نشان دهنده این است که زنجیره این صنعت خوب شکل گرفته است.

ارسال نظر