شناسه خبر : 6774

پاسارگاد سامانه اطلاعات بیمه عمر و تأمین آتیه را راه‌اندازی کرد

پاسارگاد سامانه اطلاعات بیمه عمر و تأمین آتیه را راه‌اندازی کرد

شرکت بیمه پاسارگاد با تجربه درخشان در ارائه بیمه نامه عمر و تأمین آتیه و در راستای ارائه خدمات در جهت اطلاع رسانی به دارندگان بیمه نامه عمر و تأمین آتیه اقدام به ارائه اطلاعات جامع مورد نیاز دارندگان این بیمه نامه از طریق پایگاه اطلاع رسانی www.pasargadinsurance.ir نموده است.

به گزارش چابک‌آنلاین، بیمه گذاران عمر و تأمین آتیه می توانند از طریق لینک بیمه نامه، تحت عنوان  ” اطلاعات مربوط به بیمه نامه خود را استعلام کنید.” وارد سامانه شده و با وارد کردن ” شماره بیمه نامه ” و “کد ملی ” اطلاعات لازم در خصوص بیمه نامه خود را دریافت نمایند.

دارندگان بیمه عمر و تأمین آتیه با ورود به این سامانه می توانند اطلاعات مربوط به “حق بیمه ” ، ” وام ها”، ” مشارکت در منافع” و ” درمان تکمیلی” خود را مشاهده کنند.

گفتنی است در زیر عنوان “حق بیمه ” می توان اقساط وصول شده، اقساط معوق و برگه اقساط بیمه نامه خود را مشاهده کرد. برگه اقساط بیمه نامه با ارائه «شناسه قبض» و «شناسه پرداخت» ، تاریخ سررسید، روش پرداخت، شماره قسط ، سال بیمه ای و مبلغ اقساط بیمه نامه اطلاعات جامعی در اختیار بیمه گذار قرار می دهد.

همچنین در قسمت ” وام ها” می توان اقساط وصول شده ، اقساط معوق و برگه اقساط وام خود را دریافت کرد.

در این سامانه با ورود به گزینه ” مشارکت در منافع” می توان سال ، نرخ سود و مبلغ سود مشارکت در منافع بیمه نامه خود را دریافت و در قسمت ” درمان تکمیلی” وضعیت درمان تکمیلی بیمه نامه خود را مشاهده نمود.

مزایای بیمه عمر و تأمین آتیه بیمه پاسارگاد

از دلایل محبوبیت بیمه عمر و تأمین آتیه شرکت بیمه پاسارگاد شامل مزایای زیر است:

گرفتن وام بدون دردسر ضامن: هر فرد بیمه شده‌ای می‌تواند بر اساس شرایط، با پایان سال دوم قرار داد ۹۰ درصد از اندوخته بیمه عمرش را وام بگیرد. دریافت وام از بیمه عمر و تأمین آتیه نیاز به ضامن وثیقه و یا هیچ ضمانت دیگری ندارد.

دریافت سود تضمینی و سود مشارکتی: یکی از مزایای بیمه عمر و تأمین آتیه بخش سرمایه گذاری این بیمه نامه است. پرداخت سود به بیمه‌های پرداختی افراد و اندوخته بیمه نامه در نهایت یک سرمایه گذاری ارزنده را برای فرد بیمه شده به ارمغان می‌آورد. دو نوع سود تضمینی و سود مشارکتی به بیمه نامه‌های عمر پرداخت می‌شود. سود تضمینی که تقریباً در همه شرکت‌های بیمه یکسان است ولی سود مشارکتی سودی است که متغیر بوده و هر شرکت با توجه به نحوه سرمایه گذاری خود این سود را پرداخت می‌کند.

امکان استفاده از وام بیمه عمر بدون نیاز به ضامن پرداخت سود تضمینی و سود مشارکتی به اندوخته بیمه‌نامه

امکان پرداخت مبلغی به صورت سپرده اولیه در ابتدای بیمه‌نامه برای افزایش میزان سرمایه‌گذاری

امکان تعیین میزان و نحوه پرداخت حق بیمه عمر توسط خود فرد

سایر مزایا

معافیت از پرداخت مالیات.

پرداخت سود مشارکت در منافع علاوه بر سود تضمین شده.

برداشت کامل اندوخته ( بازخرید بیمه­ نامه) پس از سپری شدن ۶ ماه از زمان صدور و پرداخت حداقل ۶ ماه حق بیمه.

دریافت وام از محل اندوخته بیمه­ نامه.

مزایای استثنایی و خاص

اعطای پوشش درمان جهت هزینه های بیمارستانی (باتوجه به ذخیره بیمه نامه عمر و تأمین آتیه)

اعطای کارت هدیه آتش سوزی منزل مسکونی در صورت سپرده گذاری در بیمه عمر و تأمین آتیه

ارسال نظر