شناسه خبر : 6430

بیمه ورزشی بانوان کرمانشاهی بیش از ۲۰درصد افزایش یافت

بیمه ورزشی بانوان کرمانشاهی بیش از ۲۰درصد افزایش یافت

مسئول ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه، از رشد ۲۰تا ۲۵درصدی بیمه ورزشی بانوان استان در سال گذشته خبر داد.

به گزارش چابک‌آنلاین به نقل از ایرنا، نرگس یوسفی، اظهار داشت: این آمار گویای این است که موفق شده‌ایم بانوان بیشتری را به سمت ورزش در سطح استان جذب کنیم.

وی با بیان اینکه امسال برنامه‌هایی برای افزایش این میزان از علاقه مندی بانوان به ورزش در نظر گرفته شده، ادامه داد: به میزان تقریبی بیش از ۲۳ هزار بانوی ورزشکار در سطح استان دارای بیمه ورزشی هستند.

یوسفی با بیان اینکه برنامه‌های متعددی برای اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در نظر گرفته شده، اظهار داشت: رشته‌های متعدد ورزشی برای بانوان در مجموعه ورزشی کوثر از ۶.۵ صبح آغاز می‌شود و تا ساعت ۲۱ دایر خواهد بود.

یوسفی از برگزاری لیگ‌های کشوری و برپایی جشنواره‌های بومی محلی و ورزش‌های همگانی به عنوان دیگر برنامه‌ها یاد کرد و افزود: با توجه به نقش مهم ورزش در سلامت جسم و روح توصیه می‌شود همه به ویژه دختران و بانوان به ورزش توجه ویژه داشته باشند.
وی با بیان اینکه معمولاً برنامه‌های بومی محلی در روستاها برگزار می‌شود، افزود: بی شک برگزاری جشنواره ورزشی «دا» یکی از طرح‌های ملی پیشنهادی وزارت خواهد بود در سطح استان ما نیز برگزار خواهد شد.

اکنون ۴۶ هیأت فعال ورزشی بانوان در استان کرمانشاه فعال است.

ارسال نظر