شناسه خبر : 6338

منابع صندوق بیمه اجتماعی روستائیان را به سمت تولید سوق می‌دهیم

منابع صندوق بیمه اجتماعی روستائیان را به سمت تولید سوق می‌دهیم

علی شیرکانی، سرپرست صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان وعشایر، در سفر به نیشابور، از کارخانه تولید فولاد خراسان بازدید کرد و درجریان مراحل گوناگون تولید قرار گرفت.

به گزارش چابک‌آنلاین، علی شیرکانی بعد از بازدید از کارخانه فولاد خراسان در نشست بررسی مشکلات فولاد خراسان که با حضور مدیران و کارشناسان این کارخانه برگزارشد، حضور یافت و دیدگاه­های صندوق بیمه اجتماعی روستائیان را، به عنوان سهام­دار عمده فولاد خراسان تشریح کرد.

شیرکانی گفت: حضور در جمع تولیدگران برای من و همکاران مغتنم است و امیدوارم با همکاری یکدیگر بتوانیم مشکلات و دغدغه­ های کارگران، کارشناسان و مدیران فولاد خراسان را به حداقل برسانیم.

سرپرست صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر به وضعیت اقتصادی کشور اشاره کرد و ادامه داد: امروز سپرده­گذاری منابع مالی شاید کم خطرترین و پرمنفعت­ترین راه برای حفظ ارزش دارایی­ها باشد اما تصور ما این است که اگر همه به سمت سپرده گذاری بروند، تولید متوقف می­شود و همه ضرر می­کنیم.

شیرکانی افزود: برای اینکه این کشور را بسازیم باید به تولید اهمیت دهیم و همین طرز تفکر است که باعث شده منابع صندوق بیمه روستائیان در کارخانه فولاد خراسان سرمایه گذاری شود.

رئیس دبیرخانه هیات امنای صندوق­های بازنشستگی کشور با اشاره به کیفیت زندگی روستائیان و عشایر ایران گفت: دارایی­های صندوق و از جمله منابع سرمایه‌ای آن متعلق به مظلوم­ترین و محروم­ترین اقشار کشور است بنابراین باید حداکثر دقت در سرمایه گذاری ملاحظه شود تا منافع آنان که اکثرشان هم مولدهستند، آسیب نبیند.

شیرکانی ادامه داد: اولویت نخست ما، حراست از اموال و دارایی­های کشاورزان، روستائیان و عشایر است اما همانطور که اشاره کردم، دغدغه تولید هم داریم از این رو با رعایت منافع اعضای صندوق بیمه اجتماعی روستائیان منابع مالی­مان را به سمت تولید سوق می­دهیم.

سرپرست صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر در خصوص افزایش سرمایه فولاد خراسان و طرح‌های توسعه­ای آن برای تکمیل زنجیره تولید گفت: به عنوان سهام­دار عمده، هیچ مشکلی با افزایش سرمایه فولاد خراسان نداریم اما همان طور که گفتم این اقدام یا هر طرح توسعه‌ای دیگری، باید دغدغه حفظ و حراست از منافع روستائیان را داشته باشد، به عبارت دیگر، هر طرح و برنامه‌ای که این دغدغه را محترم بشمارد، از سوی ما حمایت می‌شود.

شیرکانی ادامه داد: از نمایندگان خود در هیأت مدیره فولاد خراسان انتظار داریم با تهیه گزارش‌های دقیق، فنی و به روز، سهام دار عمده را در جریان آخرین تحولات قرار دهند تا تصمیم گیری در بزنگاه‌های مهم پشتوانه کارشناسی داشته باشد.

ارسال نظر