مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری:

۴۰ هزار نفر در طرح بیمه تکمیلی تاکسیرانی ثبت نام کردند

۴۰ هزار نفر در طرح بیمه تکمیلی تاکسیرانی ثبت نام کردند

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور گفت: در حال حاضر ۴۰هزار نفر در طرح بیمه تکمیلی تاکسیرانی ثبت نام کرده اند.

به گزارش چابک‌آنلاین به نقل از ایرنا، مرتضی ضامنی افزود: بیمه تکمیلی درمان یکی از درخواست های رانندگان تاکسی بود تا امکان بستری مناسب فراهم شود و بتوانند از خدمات این بیمه استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه رانندگان تاکسی حقوق بگیر نیستند و به نوعی جزو مشاغل آزاد به شمار می آیند، در فرآیند بسترسازی استفاده از بیمه تکمیلی مشکل داشتیم و نیاز بود تا بانک با ما همکاری کند و بر این اساس قرار شد که بانک مهر ایران در قالب اعطای تسهیلات قرض الحسنه صفر تا صد با ما همکاری کند.
مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور تصریح کرد: یک میلیون و  ۲۰۰ هزار نفر از خدمات بیمه تاکسیرانی استفاده می کنند که درحال حاضر برای بهره مندی از خدمات بیمه تکمیلی ۲۰۰ هزار نفر می توانند ثبت نام کنند. بر این اساس تاکنون ۴۰ هزار نفر در طرح بیمه تکمیلی تاکسیرانی ثبت نام کرده اند.
وی ادامه داد: بنا بود که تعداد ثبت‌نامی‌ها به حدنصاب مدنظر برسد تا بیمه تکمیلی درمان رانندگان و خانواده‌هایشان نهایی و اجرایی شود؛ یعنی باید تعداد ثبت نام کنندگان به یک ششم جمعیت رانندگان و خانواده‌هایشان در کشور می‌رسید که تاکنون به این تعداد نرسیده است.
ضامنی گفت: تلاش‌مان بر این است که با همین تعداد هم بیمه تکمیلی را به مرحله اجرا دربیاوریم، بنابراین باید مذاکراتی با بیمه انجام دهیم تا با همین تعداد هم اجرایی شود.

ارسال نظر