شناسه خبر : 6263

سهم درمان بیمه دانا کاهش می یابد/ ذخائرسنوات قبل درسال ۹۸ترمیم می شود/ کسی در هیات مدیره استعفا نداده!

سهم درمان بیمه دانا کاهش می یابد/ ذخائرسنوات قبل درسال 98ترمیم می شود/ کسی در هیات مدیره استعفا نداده!

رئیس هیئت مدیره شرکت بیمه دانا اعلام کرد که اعضای هیئت مدیره بیمه دانا تکمیل هستند و هیچ یک از اعضا از سمت خود کناره گیری نکرده است.

چابک‌آنلاین، بهاره تاجرباشی، چندی پیش،سعید شیرزادی،عضو غیرموظف هیات مدیره شرکت بیمه دانا که به نمایندگی از شرکت سرمایه گذاری هامون شمال،وابسته به شرکت صبا تامین درترکیب هیات مدیره این شرکت بیمه ای حضور دارد،درنامه استعفای خود به مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری  صبا تامین،تاکیدکرد که با توجه به فعالیت او در مجموعه صندوق نفت، از 15  آبان ماه سال 97 استعفای خود را اعلام کرده وخواستار آن شد تا برای بهره گیری از ظرفیت افراد دیگر و عدم مشکل قانونی،با استعفای او موافقت کنند.

دراین زمینه،"عبدالحسین پهلوان" ، رئیس هیئت مدیره شرکت بیمه دانا درگفتگو با چابکآنلاین صحت استعفای سعید شیرزادی ازاعضای هیئت مدیره این شرکت را رد کرد وگفت: سعید شیرزادی کماکان عضو هیئت مدیره شرکت بیمه دانا است ودرحال حاضر هیچگونه استعفایی به صورت رسمی نزد این شرکت ثبت نشده است.

وی، درمورد قراردادهای متعدد شرکت بیمه دانا در زمینه بیمه نامه درمان، توضیح داد: رشد پرتفوی  بیمه نامه درمان نسبت به سایر رشته ها در سال 98 کاهش پیدا کرده و با مدیریت درست در این بخش، درحال کاهش سهم آن را در سبد پرتفو شرکت هستیم.

رئیس هیئت مدیره بیمه دانا در مورد توازن ذخایر شرکت با عقد قراردادهای کلان در بیمه دانا گفت:  شرکت تمام اقدامات قانونی درمورد ذخائر را رعایت می کند،بیمه مرکزی هم نظارت کاملی بر روی این موضوع دارد و درحال ترمیم کسری  ذخائرشرکت درسال 98 نسبت به سنوات گذشته هستیم.!

ارسال نظر