تاسیس مطب برای ۱۰هزار پزشک عمومی اقتصادی نیست

تاسیس مطب برای ۱۰هزار پزشک عمومی اقتصادی نیست

نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه تاسیس مطب برای بیش از ۱۰هزار پزشک عمومی بهره وری اقتصادی ندارد،گفت: تزریق ذهنیت منفی به جامعه پزشکی با زدن برچسب فرارمالیاتی صحیح نیست.

به گزارش چابک‌آنلاین به نقل از خانه ملت،  بشیر خالقی درباره  وضعیت اقتصادی پزشکان عمومی در  چارچوب نظام پزشکی کشور،گفت: تعرفه‌های پزشکی بویژه در بخش خصوصی با درآمد اقشار اقتصادی ضعیف جامعه سنخیتی ندارد و این در  حالی است که در مقابل  نگاه می کنیم که بسیاری از  پزشکان عمومی نیز وضعیت درآمدی مناسبی ندارند.

   نماینده مردم خلخال  وکوثر در  مجلس شورای اسلامی  تصریح کرد: ما تقاضا داریم حمایتهای بیمه ای  از بیماران سرطانی  از بخش  دولتی فراتر رفته و بخش خصوصی  نیز  برای خدمات رسانی به بیماران سرطانی در شرایط اقتصادی  کنونی پیشتاز شود  تا بتوان بیماران سرطانی را نه تنها در مراکز دولتی بلکه  در مراکز خصوصی ودرمانی نیز  با نرخ متعارف پذیرش کرد.

طی  پروسه درمانی بیماران سرطانی  اورژانسی است

وی با بیان اینکه طی پروسه درمانی بیماران سرطانی  اورژانسی است افزود: رادیو تراپی،شیمی درمانی وتمام مراحل بیماری سرطانی می بایست  در کشور در اولویت  های خدمات درمانی  قرار بگیرد تا بتوان خدمات رسانی  به بیماران سرطانی را جامع تر از گذشته،ادامه داد.

 خالقی افزود: بیماران سرطانی وصعب العلاج   نباید با معضل اساسی در  طی پروسه درمان مراکز  خصوصی ودرمانی روبرو  باشند زیرازمانی که  بیمه‌ها، بیماران سرطانی را در طول هزینه درمان تنها می‌گذارند، چگونه می بایست بیماران روند درمان  بیماری را با تدوام طی کند.

تاسیس مطب برای  بیش از 10 هزار پزشک عمومی بهره وری اقتصادی ندارد

 عضو کمیسیون بهداشت ودرمان  با بیان اینکه تاسیس مطب برای  بیش از 10 هزار پزشک عمومی بهره وری اقتصادی ندارد یادآورشد: تزریق ذهنیت منفی به جامعه پزشکی با زدن برچسب  فرارمالیاتی صحیح نیست.

ارسال نظر