شناسه خبر : 6182

پرداخت معوقات درمانی ایثارگران خراسان رضوی تا پایان سال۹۷

پرداخت معوقات درمانی ایثارگران خراسان رضوی تا پایان سال۹۷

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: مطالبات درمانی ایثارگرانی که تا پایان سال ۱۳۹۷اسناد درمانی خود را تحویل دادند، پرداخت و تسویه شد.

به گزارش چابک‌آنلاین به نقل از ایسنا، محمد جواد غلامپور در پایان جلسه مشترک بنیاد شهید و امور ایثارگران با مدیر بیمه دی که بیان کرد: با پیگیری‌های انجام شده، مطالبات درمانی ایثارگران تحت پوشش بیمه تکمیلی دی که اسناد آن قبلاً تحویل نمایندگان بیمه دی شده است، تا پایان سال ۱۳۹۷ تسویه و پرداخت شده است.

وی افزود: پرداخت معوقات مراکز درمانی، پزشکان و داروخانه‌های طرف قراردادی که به ایثارگران خدمات ارائه می‌کنند، نیز در دستور کار قرار دارد.
معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی با بیان اینکه مشکلات و موانع ارائه خدمت درمانی به ایثارگران در سطح استان در حوزه بیمه تکمیلی در این جلسه مطرح شده است، افزود: راهکارهای تسهیل و بهبود روند ارائه خدمات توسط بیمارستان‌ها، مراکز خدمات درمانی، پزشکان و داروخانه‌های طرف قرارداد به ایثارگران تحت پوشش بیمه تکمیلی مورد بحث و بازنگری قرار گرفت.
غلامپور ضمن طرح مشکلات و اعلام عدم رضایت از شرایط موجود ابراز امیدواری کرد: با تأمین و تخصیص به موقع اعتبارات و پرداخت معوقات مراکز قرارداد، شرایط ارائه خدمات درمانی به ایثارگران همراه باتکریم و در شأن این عزیزان فراهم شود. ایثارگرانی که تحت پوشش بیمه تکمیلی بنیاد هستند، می‌توانند با مراجعه به مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه دی، از خدمات رایگان درمانی بهره مند شوند و در صورتی که خدمات درمانی خود را از سایر مراکز دریافت کردند می‌توانند اسناد هزینه کرد درمانی خود را به نمایندگان بیمه دی مستقر در ادارات بنیاد شهید و امور ایثارگران و یا به دفاتر منتخب پیشخوان دولت و دفتر شعبه مرکزی بیمه دی در استان خراسان رضوی جهت جبران هزینه تحویل دهند.
همچنین در این جلسه که حجت الاسلام حسین معصومی مدیرکل بنیاد خراسان رضوی و عزیزی معاون بیمه دی کشور و مهدی شریعتی مدیر عامل بیمه دی در این استان نیز حضور داشتند، مشکلات پیش روی ایثارگران در ارائه خدمات بیمه تکمیلی مورد بررسی قرار گرفت. گفتنی است، ۱۶۷ هزار نفر از جامعه بزرگ ایثارگری استان خراسان رضوی تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار گرفته‌اند.

ارسال نظر