شناسه خبر : 6164

تامین اجتماعی در هیچ شبکه اجتماعی غیرمجاز فعالیت ندارد

تامین اجتماعی در هیچ شبکه اجتماعی غیرمجاز فعالیت ندارد

سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد: این سازمان در هیچ شبکه اجتماعی غیرمجاز فعالیت ندارد از این رو، اخبار و مطالبی که در صفحاتی با عنوان تامین اجتماعی و عناوین مشابه در شبکه ‌های اجتماعی و پیام رسان ‌های غیرمجاز منتشر می ‌شود، به هیچ عنوان مورد تایید این سازمان نیست.

به گزارش چابک‌آنلاین، هموطنان به ویژه بیمه شگان و ذی ‌نفعان سازمان تأمین اجتماعی اخبار مورد نیاز خود را تنها از طریق مجاری رسمی اطلاع ‌رسانی دنبال کنند.

به گزارش ایرنا، هراز گاهی در برخی از شبکه های اجتماعی مطالبی تحت عنوان دریافت سوابق بیمه ای، هزینه هایی برای دریافت کارت سلامت و ارائه رایگان و بهتر خدمات بیمه ای و درمانی در برخی از شبکه های اجتماعی و پیام رسان های غیرمجاز منتشر می شود که سازمان تامین اجتماعی هربار برای جلوگیری از بروز مشکلات برای بیمه شدگان و مستمری بگیران نسبت به این نوع مطالب واکنش نشان می دهد.

همچنین طبق اعلام این سازمان، سایت رسمی سازمان تامین اجتماعی به نشانی www.tamin.ir مرجع اصلی انتشار اخبار این سازمان است.

علاوه بر این صفحه اختصاصی سازمان تامین اجتماعی در اینستاگرام به نشانی taminejtemaee و صفحه رسمی محمدحسن زدا، سرپرست این سازمان به نشانی mohammad.hasan.zeda اخبار و مطالب متنوعی را درباره این سازمان منتشر می‌ کند.

سازمان تامین اجتماعی با حدود 42 میلیون نفر بیمه شده و مستمری بگیر، در حال حاضر 60 نوع خدمت بیمه ای و درمانی به صورت غیرحضوری به افراد زیرپوشش ارایه می دهد. این سازمان دارای مراکز مختلف بیمه ای و درمانی است و 356 بیمارستان و درمانگاه تامین اجتماعی بخش قابل توجهی از خدمات درمانی مورد نیاز بیمه شدگان را به صورت رایگان تامین می کند.

بخش بیمه ای این سازمان دارای 480 شعبه در سراسر کشور است و خدمات بیمه ای از طریق این واحدها به جامعه تحت پوشش ارایه می شود. همچنین برای تسهیل امور و دسترسی آسان تر مردم به خدمات تامین اجتماعی، شعب اقماری و کارگزاری های این سازمان نیز به عنوان واحدهای وابسته به شعب، مشغول فعالیت هستند.

ارسال نظر