۹۰۰میلیارد ریال خدمات درمانی به رانندگان اعطا شد

900میلیارد ریال خدمات درمانی به رانندگان اعطا شد

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور گفت : از ابتدای آغاز طرح بیمه تکمیلی به کامیون داران تاکنون ۹۰۰میلیارد ریال خدمات بهداشتی و درمانی به این قشرداده شده است.

به گزارش چابک‌آنلاین به نقل از ایرنا، عبدالهاشم حسن‌نیا در نشستی با تشکلهای صنفی حمل و نقل کالا و مسافر استان خوزستان اظهارداشت : سه عنصر صاحب بار، شرکت های باربری و راننده باید مورد توجه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای به ویژه در حوزه بار قرار گیرند چراکه سه ضلع سازمان به عنوان یک نهاد حاکمیتی هستند و این سازمان باید تنظیم گر روابط بین این سه عنصر باشد.
حسن نیا ادامه داد : 90 درصد از حمل و نقل بار و مسافر کشور به دست این سه عنصر انجام می شود که نباید بی توجه از آنها گذشت و باید سعی کنیم مشکلات صنفی این مجموعه را برطرف کنیم .
وی با اشاره به نامنویسی افراد تحت تکفل ( فرزندان ) در بیمه تکمیلی گفت : به دلیل کمبود زمان ثبت اطلاعات در 2فاز انجام شد ،ابتدا راننده و همسر و سپس فرزندان و افراد تحت تکفل او تحت پوشش قرار خواهند گرفت.
رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور معیار تن کیلومتر را عاملی برای افزایش کرایه ها عنوان کرد و اظهار داشت :حدود 340 هزار کامیون در کشور فعالیت می کنند که به دلیل پراکندگی مبدا و مقصد بار ، کرایه ها براساس تن کیلومتر محاسبه شد که در 6 ماه گذشته 69 درصد نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش داشته است.

ارسال نظر