قطع ‎بیمه رانندگان از سال ۹۳

قطع ‎بیمه رانندگان از سال 93

رئیس اتحادیه اتومبیل کرایه و تاکسی‌های تلفنی و رسته‌های وابسته ارومیه با بیان اینکه مشکلات این صنف از سوی مسئولین به دیده فراموشی سپرده شده است گفت: در گذشته کلیه قطعات و لوازم یدکی به‌صورت تعاونی در اختیار رانندگان قرار می‌گرفت ولی از سال ۹۳از حداقل‌ترین امکانات این صنف که صدور کارت سوخت و دوگانه سوز نمودن خودروها و بیمه رانندگان می‌باشد جلوگیری به عمل آمد و فعالین این صنف بدون هیچ سوپسیدی از دولت با این مشکلات فعالیت می‌کنند.

به گزارش چابک‌آنلاین به نقل از تسنیم، هادی رضایی افزود: رانندگان آژانس و اتومبیل کرایه بدون دریافت هیچگونه مزیتی با نرخ مصوب فعالیت می‌کنند و بااین حال از سوی چندین مرجع دولتی هم مورد کنترل و بازرسی و پرداخت جریمه قرار می‌گیرند.

وی اظهار داشت: فقدان توجه مسئولین به این موضوع باعث شده اکثر خودروهای آژانس به جمع مسافربرهای شخصی بپیوندند یا بهتر بگویم به صف بیکاران این شهر اضافه شده‌اند.

رضایی دوگانگی مدیریت بر امورات  وانت داران و تاکسی تلفنی‌ها و سلب بیمه  را از مشکلات بارز این صنف برشمرد و گفت: تاکسی تلفنی هم از طرف شهرداری و هم اتحادیه صنفی ساماندهی می‌شوند که این دو نهاد هر کدام به سلیقه خودشان صنف تحت پوشش را کنترل میکنند و این امر موجب گردیده هرکس به علت حمایت از اعضای تحت پوشش خود به جای جلوگیری از تخلفات از آنها چشم پوشی کنند.

ارسال نظر