شناسه خبر : 6077

۴۰۰۰ بیمار صعب‌العلاج از بیمه تکمیلی کمیته امداد بهره‌مند هستند

4000 بیمار صعب‌العلاج از بیمه تکمیلی کمیته امداد بهره‌مند هستند

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان گفت: بیش از چهار هزار بیمار سخت‌درمان و ۶۵ بیمار خاص از خدمات درمانی و جانبی این نهاد بهره‌مند هستند.

به گزارش چابک‌آنلاین به نقل از ایرنا، فاطمه فولادی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سبد اقتصادی خانوارهای تحت حمایت، توان پرداخت و تحمل هزینه‌های جانبی بیماری‌های صعب‌العلاج و خاص را ندارد، افزود: دفترچه‌های درمانی مددجویان از ابتدای سال جاری به بیمه سلامت واگذار شده است.

وی اظهار داشت: خدمات تکمیلی به بیماران صعب‌العلاج و خاص تحت حمایت تا سقف 90 درصد هزینه‌های درمانی و خدمات جانبی پرداخت می‌شود.

وی به نحوه مراجعه مددجویان تحت حمایت دارای بیماری خاص و صعب‌العلاج اشاره کرد و ادامه داد: روند درمانی و مراجعه به مراکز پزشکی این گروه از مددجویان از طریق بیمه پایه می باشد.

فولادی گفت: هزینه خدمات بیمه مکمل قابل‌ارائه به مددجویان شهری و روستایی فرانشیز خدمات درمانی شامل دارویی، بستری، آزمایشگاه، تصویربرداری، خدمات توان‌بخشی، تهیه عینک، سمعک، دست و پای مصنوعی، تجهیزات کمک تنفسی، خدمات پیوند اعضا، هزینه ایاب و ذهاب، خدمات اسکان، هزینه‌های دست‌دندان، خدمات دندانپزشکی وهزینه نگهداری از بیماران نیازمند توسط کمیته امداد تأمین می‌شود.

 

ارسال نظر