شناسه خبر : 6050

با حضور عضو هیات مدیره بیمه ایران؛

جبران خسارت ۲۲میلیارد ریالی سیل به انبار لوازم شوینده توسط بیمه ایران

جبران خسارت 22میلیارد ریالی سیل به انبار لوازم شوینده توسط بیمه ایران

بیمه ایران بابت خسارت وارد شده به انبار کارتن و لوازم شوینده که در اثر حادثه سیل فروردین ماه سال جاری در شهرک صنعتی آق قلا در استان گلستان دچار حادثه شده بود مبلغ ۲۲میلیارد و ۱۷۴میلیون ریال پرداخت کرد.

به گزارش چابک‌آنلاین، آقایان مبرقعی عضو هیات مدیره بیمه ایران، محتشم مدیرکل بیمه های اموال و شریفی مدیر مجتمع خدمات بیمه ای شهید مطهری با حضور دردفتر عبدالحمید مهرداد سرمدی مدیرعامل شرکت پارس ایده سبز، چک جبران خسارت این حادثه به مبلغ 22 میلیارد و 174 میلیون و 584 هزار ریال را به وی تقدیم کردند.

در این جلسه، سید محمدناصر مبرقعی عضو هیات مدیره بیمه ایران در سخنانی با تاکید بر اینکه «حد اعلای حسن نیت» در بیمه به عنوان اولین اصل راهبردی، بیمه گر و بیمه گذار را در مداری قرار می دهد که به عنصر «صداقت» علاوه بر یک «خصلت اخلاقی» ارزشمند به عنوان یک تکلیف قانونی و قراردادی می نگرد، اظهار داشت : محصول و ره آورد التزام به این اصل همان اعتماد است؛ اعتمادی که در بیمه به عنوان ارزشی بنیادین شناخته می شود.

وی در ادامه تصریح کرد : بنابراین وقتی در این رابطه دو طرفه اعتماد حاکم باشد، حتماً آرامش هم حاکم خواهد شد، حتماً کرامت بیمه گذار هم دیده خواهد شد و ما معتقدیم مبلغ خسارت پرداختی یکی از فاکتورهای تعیین کننده است. اما عوامل مهم دیگری مانند رعایت اخلاق حرفه ای و اثبات رویکرد حمایتگرانه به بیمه گذار، نقش بسیار مهمی را در شکل گیری رضایت مندی بیمه گذار ایفا می نماید.

عضو هیات مدیره بیمه ایران افزود : تأکید بیمه ایران و استراتژی های راهبردی این شرکت، ارتقاء وفاداری بیمه گذاران نسبت به بیمه ایران است و ما وفاداری را رفتاری از سوی بیمه گذاران می دانیم که بر اثر شناخت آنان نسبت به بیمه ایران به عنوان یک برند شناخته شده در بستر زمان حاصل شده است، رفتاری که منتهی به نوعی علقه و تعهد عاطفی نسبت به این برند می شود.

وی گفت: فلسفه وجودی حضور ما در اینجا، صرفاً پرداخت خسارت به یکی از کارآفرینان عرصه تولید نیست که این اساساً تکلیف قراردادی ماست بلکه قدردانی و ابراز توجه نسبت به یکی از بیمه گذارانی است که رفتارش مؤید وفاداری وی نسبت به بیمه ایران بوده است.

در ادامه این مراسم، اسماعیل محتشم مدیرکل بیمه های اموال نیز ضمن تشکر از حسن اعتماد بیمه گذار به شرکت سهامی بیمه ایران، این اعتماد را زمینه بسیار خوبی در ارزیابی وپرداخت به موقع خسارت دانست .

حسن شریفی مدیر مجتمع خدمات بیمه ای شهید مطهری نیز با ابراز همدردی با حادثه دیدگان سیل اخیر، حوادث ناشی از سیل وبارندگی های سال جاری را به  عنوان هشداری برای همه مردم  ومسئولان خواند تا ضرورت خرید پوشش های بیمه ای را بهتر درک نمایند.

عبدالحمید مهرداد سرمدی مدیرعامل شرکت پارس ایده سبز نیز حضور عضو هیات مدیره و مدیران ارشد شرکت در دفتر کارش را مثبت و بسیار دلگرم کننده دانست وافزود : بیمه ایران برادری در کنار بیمه گذار و بازوی توانمندی برای حمایت از آنان است.

وی صداقت و راستی را سرلوحه فعالیت بیمه ایران در عرصه بیمه گری دانست وگفت : گرایش من برای ادامه فعالیت با بیمه ایران حسن نیت وصداقت این شرکت در برخورد با بیمه گذاران  است.

ارسال نظر