شناسه خبر : 6046

بیمه‌ها به داروخانه هلال احمر مشهد ۱۱۳میلیارد ریال بدهکار هستند

بیمه‌ها به داروخانه هلال احمر مشهد 113میلیارد ریال بدهکار هستند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: بدهی بیمه‌ها به داروخانه هلال احمر مشهد به ۱۱۳میلیارد ریال رسید.

به گزارش چابک‌آنلاین به نقل از ایرنا، دکتر سید مجتبی احمدی افزود: این داروخانه با وجود این بدهی زیاد شرکتهای بیمه همچنان بنا بر رسالت خود سعی در تامین انواع داروهای خاص و داروهای بیماران ژنتیکی و تک نسخه‌ای دارد.
وی اضافه کرد پرداخت این بدهی بیمه ها می تواند در تسریع خرید و تامین دارو برای بیماران راهگشا و موثر باشد بنابراین امید داریم شاهد همکاری موثر بیمه ها در این زمینه باشیم.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: هر روز و شب افراد بسیاری به هلال احمر مراجعه می کنند که به حداقل هزینه برای تامین دارو نیازمند و از پرداخت وجه آن ناتوانند و البته افراد خیرخواه و نیک‌اندیش هم کم نیستند که به دنبال پرداخت هزینه‌های بیماران نیازمند هستند.
احمدی مهمترین بخش خدمات دهی داروخانه هلال احمر مشهد را تامین داروهای بیماران خاص ذکر و بیان کرد: ارائه خدمات به چهار گروه بیماران خاص شامل بیماران پیوندی، دیالیزی، تالاسمی و ام.اس از سالها قبل انجام می شده و از پارسال توزیع داروهای بیماران ژنتیک و پارکینسون نیز در این واحد انجام می شود. 
وی افزود:ماهیانه به حدود 700 بیمار خاص مراجعه کننده به این داروخانه خدمات ارائه و داروهای خاص آنان تامین می شود.
بهمن ماه گذشته مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی بدهی بیمه ها به داروخانه این جمعیت در مشهد را 100 میلیارد ریال عنوان کرده بود.

ارسال نظر