شناسه خبر : 6029

بیمه نکردن روستاییان زنگ خطری برای مسئولان است

بیمه نکردن روستاییان زنگ خطری برای مسئولان است

معاون فرماندار مریوان در اولین همایش آموزشی کارگزاران استان کردستان در شهرستان مریوان گفت: در شهرستان مریوان وضعیت خوبی از نظر تعداد بیمه شده نداریم و این یک هشدار جدی برای بنده و سایرمسئولین شهرستان است.

به گزارش چابک‌آنلاین، اولین همایش کارگزاران در شهرستان مریوان برگزار شد. در این همایش که در محل سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد،  مراد ویسی معاون فرماندار ضمن عرض خیر مقدم به حضار، برگزاری این همایش در شهرستان مریوان را اتفاق خوبی عنوان و در ادامه برای آشنایی بیشتر حاضرین در جلسه مختصری از شهر مریوان گفت.

معاون فرماندار در ادامه با تبریک روز کارگر گفت: ما همه کارگر هستیم که هر کدام در سنگری مشغول خدمت. رونق تولید و اشتغال را مرهون زحمات این عزیزان است.

مراد ویسی بیمه را یکی از مباحث مهم و اساسی بیان کرد و گفت: در شهرستان مریوان وضعیت خوبی از نظر تعداد بیمه شده نداریم و این یک هشدار جدی برای بنده و سایرمسئولین شهرستان است.

او در ادامه افزود: با توجه به مشکلات موجود در سطح شهرستان، برنامه ریزهایی در این خصوص صورت گرفته و ان شااله با کمک و تعامل ماموستایان، بخشداران، دهیاران وکارگزاران، ما نیز همانند سایر شهرستانها پیشرفت چشمگیر و ملموسی داشته باشیم .

احمد پور مدیر استان نیز در ادامه همایش، ضمن تبریک روز کارگر و روز معلم، هدف از برگزاری این جلسات را آموزش و توانمند سازی کارگزاران ، آشنایی بیشتر کارگزاران با یکدیگر، بحث و تبادل نظر در خصوص حوزه های جدید کاری ، ابلاغ بخشنامه ، دستور العمل و سیاستهای جدید صندوق و... بیان و عنوان کرد : پس از برگزاری همایش های قبلی شاهد بازخورد مناسب از دوره ها بوده ایم و اکثر کارگزاران به بهترین نحو ممکن امورات خود را انجام می دهند.

ایشان در ادامه از کارگزاران به عنوان تسهیلگران توسعه روستایی یاد کرد و افزود : تسهیلگری وظیفه جنبی ما است و این مهم مورد تاکید وزیر و مدیر عامل می باشد و امید است با جدیت این موضوع پیگیری شود . 

مدیر استان در بخش پایانی سخنان خود به حادثه ناگوار وقوع سیل در برخی استانهای کشور اشاره کرد و گفت: خوشبختانه اقدامات بسیار خوبی توسط مجموعه صندوق در این مناطق صورت گرفته و ادامه دارد .

ایشان در ادامه کلیاتی از سامانه ثبت خسارت راه اندازی شده تشریح و اظهار کرد:  در آینده نزدیک به صورت گروهی به مناطق سیل زده عزیمت خواهیم کرد تا بتوانیم به عزیزان اسیب دیده کمک بیشتری کنیم.

در ادامه همایش، سایر موضوعات مندرج در بخشنامه همایش اردیبهشت مورد بررسی، بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

ارسال نظر