شناسه خبر : 6010

بیمه آسیا روزانه ۸۱میلیارد ریال خسارت پرداخت کرد

بیمه آسیا روزانه 81میلیارد ریال خسارت پرداخت کرد

گردهمایی مدیران، سرپرستان مناطق، روسای استان و شعب بیمه آسیا با حضور نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، معاونین و مشاوران مدیر عامل در مشهد مقدس برگزار شد.

به گزارش چابک‌آنلاین، مسعود بادین، نایب رییس هیأت‌مدیره و مدیرعامل بیمه‌آسیا در سخنرانی افتتاحیه همایش با ارائه گزارشی از عملکرد بیمه‌آسیا در سال 1397 و مقایسه آن با عملکرد صنعت بیمه کشور، اظهار امیدواری کرد با همدلی و همراهی تمامی کارکنان بیمه‌آسیا، موفقیت‌های بیمه‌آسیا در صنعت بیمه کشور تداوم یابد.
نایب رییس هیأت‌مدیره با بیان چرایی افزایش ضریب خسارت، عوامل مختلفی را درحوزه‌های فنی و اجتماعی در این مورد تاثیرگذار دانست.
مسعود بادین با تاکید براصلاح وترکیب پورتفوی بیمه‌آسیا، بیان داشت: باید هوشیاری خود را در خصوص ترکیب پورتفوی بالا ببریم و با استفاده از تمامی ظرفیت‌های کارشناسی و فنی خود در سراسر کشور در جهت اصلاح پورتفوی قدم برداریم.
اولین روز برگزاری گردهمایی مدیران، بیمه‌آسیا با خیرمقدم آقای سپهر معاون منطقه چهار و همچنین سخنرانی بهروز ناظمی عضو هیات‌مدیره و معاون امور استان‌ها و شبکه فروش آغاز شد.
 برگزاری کارگروه‌های زندگی، کنترل و نظارت، وصول مطالبات، بیمه‌های خرد نشست اختصاصی معاونت امور استان‌ها و شبکه فروش از دیگر برنامه‌های اولین روز همایش بودند.
در دومین روز گردهمایی، مسعود بادین، نایب رییس هیأت‌مدیره و مدیرعامل، در سخنرانی اختتامیه، با اشاره به تحقق اهداف برنامه‌ریزی شده در سال 1397 از پرداخت روزانه 81 میلیارد ریال خسارت خبر داد و این موضوع را نشان از توانمندی و توانگری مالی بسیار بالای بیمه‌آسیا دانست.

ارسال نظر