شناسه خبر : 6002

هر سال به اندازه سقوط چند هواپیما فقط در تصادفات مسافرتهای نوروزی کشته می‌دهیم

هر سال به اندازه سقوط چند هواپیما فقط در تصادفات مسافرتهای نوروزی کشته می‌دهیم

معاون توسعه مدیریت و منابع شرکت سهامی بیمه‌ایران در بازدید از اداره کل بیمه ایران استان خراسان رضوی در جریان آمادگی‌های این استان برای خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی و اجرای طرح بهارانه بیمه ایران قرار گرفت.

به گزارش چابک‌آنلاین، محمد مهدی اعلایی در جمع مدیران این شرکت در استان خراسان رضوی گفت اینکه سالانه حدود ۱۰۰۰ نفر در تصادفات جاده ای ایام تعطیلات نوروزی در کشور کشته می شوند واقعیت غیر قابل قبول و بسیار تأسف‌باری است.

اعلایی با طرح این سوال که چرا باید در یک بازه‌ی زمانی چند هفته‌ای به اندازه سقوط چندین هواپیما در کشور تلفات جاده ای داشته باشیم گفت: حدود ۱۰۰۰ نفری که سالانه در تصادفات نوروزی در کشور جان خود را از دست می‌دهند، الان زنده‌اند و زنده می‌مانند اگر که تصمیم بگیریم همه با هم در چند هفته آینده قوانین رانندگی و موارد ایمنی را جدی بگیریم و رعایت کنیم.

 معاون توسعه مدیریت و منابع بیمه ایران افزود: بیمه ایران به لطف خدا و تلاش های کارکنان و نمایندگان پرتوانش در بهترین شرایط توانمندی مالی قرار دارد و با در اختیار داشتن منابع مالی قابل توجه با کمترین مشکلی در پرداخت تعهداتش به زیان‌دیدگان و مراجع طرف قرارداد مواجه نیست و ان‌شاءالله با تدوین و اجرای برنامه‌های عملیاتی مدون، سطح خدمت‌رسانی‌ خود را بیش از پیش در سال ۱۳۹۸ ارتقاء خواهد داد.

ارسال نظر