شناسه خبر : 5998

اختصاصی چابک‌آنلاین/ مدیر عامل اجرایی موسسه بیمه لویدز لندن:

بهره‌مندی از روحیه کارآفرینی و نوآورانه، لویدزِ جدیدی را در جهان به تصویر می‌کشد

بهره‌مندی از روحیه کارآفرینی و نوآورانه، لویدزِ جدیدی را در جهان به تصویر می‌کشد

موسسه بیمه لویدز لندن، ازاستراتژی جسورانه جدید خود که می‌تواند آینده بازار بیمه در جهان را به شکل جدی تحت تاثیر خود قرار دهد، پرده برداشته است.

چابک‌آنلاین، مریم کاظمی، این استراتژی موسسه بیمه لویدز لندن، بر پوشش ریسک مشتریان با کیفیتی بالاتر متمرکز شده است. 

به نظر می رسد،آنها در تلاش هستند تا روش های دسترسی آسان تری را  به بازار جهانی بیمه عرضه کنند که در عین  حال بر کاهش هزینه های کسب و کار، تمرکز جدی تری داشته باشد.

افشای این استراتژی لویدز،  فاز بعدی کار را مشخص می کند که شامل مشاوره و رایزنی های گسترده و توسعه  برنامه با توجه به سیستم منحصر به فرد لوید، شرکا، مشتریان و سایر سهامداران بازار است.

اجرای این امر، از ابتدای سال 2019 با ساخت و تحویل نمونه های اولیه  آغاز شده و در اوایل سال 2020 عملیاتی خواهد شد.

 شش ایده جدیدی که در «آینده در لویدز» مشخص شده، نشان می دهد که چگونه بازار می تواند به چالش های موجود در این زمینه  پاسخ دهد و فرصت های تامین منافع مشتریان خود را به نمایش گذارد.

این شش ایده عبارتند:

ایجاد یک ساز و کار مشخص برای ریسک های پیچیده که پیشبرد کسب و کار را برای مشتریان آسان تر می کند و امکان تعیین رقم کارآمدی از پرخطرترین ریسک ها را فراهم آورد.

 تبادل ریسک موسسه بیمه لویدز لندن  که از طریق آن ریسک های پیچیده کمتری می تواند به سرعت در کسری از هزینه های هر روز قرار گیرد.

 ثبت سرمایه انعطاف پذیر که می تواند به سادگی مجموعه متنوعی از ریسک های بیمه در ساز و کار شرکت را قابل دسترس تر کند.

 ایجاد یک اتحادیه که فرصت های مهیا برای نوآوران و کارآفرینان را فراهم سازدتا محصولات و کسب و کارهای جدید را به بازار عرضه کنند.

تولد نسل آینده از محصولات و سرعت بخشی به پرداخت مطالبات، تا تجربیات مشتریان را بهبود بخشد و اعتماد بازار را افزایش دهد.

ایجاد یک سیستم خدمت رسانی که به همه شرکا در بازار کمک می کند تا کسب و کار خود را گسترده تر کرده و خدمات برجسته ای به مشتریان خود ارائه دهند.

"جان نیل" مدیر عامل اجرایی موسسه بیمه لویدز لندن گفته است که : "ویژگی های منحصر به فرد شرکت  متبوع او  در ایجاد دسترسی  بهتر به متخصصین بی نظیر و متعهد، داشتن امنیت مالی و دسترسی همه جانبه به بازار در شرایط فعلی نسبت به گذشته است. 

با این حال، محیط پویا همراه با پیشرفت های سریع در حوزه فن آوری، اساسا جهان را تغییر داده است.

مدیر عامل اجرایی موسسه بیمه لویدز لندن و عده داده که لویدز نیز به قصد ارائه بهترین محصولات بیمه ای و خدمات قابل دسترسی در هر نقطه ،درحال تغییر است .

وی،افزوده که با بهره مندی از روحیه کارآفرینی و نوآورانه ای که در قلب موسسه بیمه لویدز لندن به وجودآورده  فرصت فوق العاده ای خواهد داشت تا لویدز را از نو به تصویر بکشد و بازاری ایجاد کند که بر آینده متمرکز است و با قدرت به نیازهای در حال تغییر و متنوع مشتریان جهانی، فرهنگ  مشارکت و نوآوری  را از نو به نمایش گذارد.

ارسال نظر