شناسه خبر : 5996

مدیرعامل شرکت بیمه تعاون:

جامعه و نهادها صنعت بیمه را جیب گشادی برای مطالبه خسارت‌های خود می‌بینند

جامعه و نهادها صنعت بیمه را جیب گشادی برای مطالبه خسارت‌های خود می‌بینند

مدیرعامل شرکت بیمه تعاون در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی‌های صنعت بیمه که به میزبانی شرکت بیمه تعاون برگزار شد بر نقش روابط عمومی‌ها در اعتلای صنعت بیمه و فرهنگ سازی تاکید کرد.

به گزارش چابک‌آنلاین، یونس مظلومی، در این نشست، اتحاد در تصمیم گیری و اقدامات موثر شورای هماهنگی روابط عمومی های صنعت بیمه در مباحث فرهنگی را یکی از دلایل برتری این نشست نسبت به کارگروههای دیگر فعال در این صنعت دانست.

وی اظهار کرد: صنعت بیمه در ایران، در مقایسه با بیمه جهانی و اقتصاد داخلی کشور، در جایگاه واقعی خود قرار ندارد.

 مدیرعامل شرکت بیمه تعاون ادامه داد: از نظر تولید ناخالص ملی داخلی در هر رتبه ای که در جهان قرار داشته باشیم ، صنعت بیمه در آن جایگاه نیست  و این نشان دهنده آن است که بیمه در ایران نسبت به دیگر بخشهای اقتصادی دچار عقب افتادگی شده است .

مظلومی نقش روابط عمومی ها را در جهت ارتقای صنعت بیمه مهم دانست و افزود که روابط عمومی ها می توانند نتایج مطلوبی را در مسیر اعتلای فرهنگ بیمه در جامعه به وجود آورند.

وی شبکه های اجتماعی و رسانه های مجازی را ابزاری مناسب برای روابط عمومی ها عنوان کرد که با استفاده از آن می توانند بیمه را به عنوان یک نیاز در خانواده ها مطرح کنند.

مدیرعامل شرکت بیمه تعاون با اشاره به اصطلاح جیب گشاد به عنوان یک اصطلاح در جهان بیمه گفت: جامعه و نهادها به صنعت بیمه به عنوان یک جیب گشاد برای مطالبه خسارت های خود تحت هر شرایطی نگاه می کنند.

مدیرعامل شرکت بیمه تعاون ابراز تاسف کرد: این نگاه به صنعت بیمه، سبب خسارت شرکتهای فعال در عرصه بیمه شده است که تغییر این وضعیت از ماموریت های مهم روابط عمومی ها است و نیاز به یک برنامه مدون برای فرهنگ سازی است.

ارسال نظر