شناسه خبر : 5949

خانواده شهدا و جانبازان نگران مراکز درمانی‌اند

خانواده شهدا و جانبازان نگران مراکز درمانی‌اند

رئیس بنیاد شهید از پرداخت بخشی از مطالبات مراکز خدمات درمانی در ماه آینده خبر داد و گفت: برای رفاه حال خانواده شهدا و جانبازان در صدد افزایش مراکز خدمات درمانی هستیم.

به گزارش چابک‌آنلاین به نقل از فارس، رضا مدنی رئیس بنیاد شهید شهرستان پاکدشت درباره خدمات بیمه درمانی خانواده شهدا و جانبازان اظهار داشت: هماهنگی‌های لازم با بیمارستان شهدای پاکدشت انجام‌شده و در ماه آینده کلیه خدمات به کسانی که تحت پوشش بنیاد شهید هستند به‌طور رایگان ارائه خواهد شد.

وی به افزایش مراکز خدمات درمانی اشاره کرد و گفت: برای رفاه حال خانواده شهدا و جانبازان درصدد افزایش مراکز خدمات درمانی هستیم که به همین منظور با یک داروخانه و آزمایشگاه توافقات لازم انجام‌شده و پس از آموزش‌های لازم توسط شرکت بیمه‌گذار این دو مرکز در ماه آینده خدمات خود را ارائه خواهند کرد.

رئیس بنیاد شهید پاکدشت درباره مذاکرات با شرکت بیمه دی نیز بیان کرد: طبق توافق انجام‌شده بخشی از مطالبات مراکز خدمات درمانی توسط بیمه در ماه آینده پرداخت می‌شود تا مراکزی که قبلاً به‌طور دست‌وپاشکسته خدماتی ارائه می‌کردند با جدیت بیشتری به کار خود ادامه دهند.

مدنی درباره خدمات به خانواده شهدای مدافع حرم نیز تصریح کرد: تا زمانی که تأییدیه بنیاد انجام‌نشده باشد سپاه موظف است تمام خدمات را ارائه کند و زمانی که احراز شهادت توسط بنیاد شهید صورت گرفت ما می‌توانیم به آن‌ها خدمات ارائه کنیم.

وی به اهمیت تکریم خانواده شهدا اشاره و ابراز کرد: جهت پیگیری و حل مشکلات این عزیزان ماهانه یک رئیس اداره در بنیاد شهید حضور پیدا خواهد کرد که اولین دیدار توسط آقای تمهیدی فرماندار پاکدشت در اسفندماه سال گذشته انجام شد.

رئیس بنیاد شهید پاکدشت درباره تداوم تکریم از خانواده شهدا خاطرنشان کرد: هر هفته به‌طور منظم همراه آقای تمهیدی و نمایندگانشان در بخش مرکزی و شریف‌آباد در منازل این عزیزان حضور پیداکرده تا از وضعیت زندگی خانواده شهدا مطلع شویم.

ارسال نظر