شناسه خبر : 5920

بیمه پارسیان بیشترین و میهن کمترین رقم بودجه‌ای را برای تبلیغات خودکنار گذاشتند

بیمه پارسیان بیشترین و میهن کمترین رقم بودجه‌ای را برای تبلیغات خودکنار گذاشتند

به طور معمول برای بسیاری جالب است بدانند که شرکت‌های بیمه‌ای سالانه چه مقدار از درآمد خود را به تبلیغات در حوزه‌های مختلف اختصاص می‌دهند.

چابک‌آنلاین، بهاره تاجرباشی؛ یافته های چابک آنلاین مشخص کرده که صنعت بیمه کشوردرسال ۹۶ رقمی در حدود ۷۸ میلیارد تومان بابت تبلیغات در نظر گرفته و یا هزینه کرده است.

این بررسی  که مربوط به هزینه آگهی و تبلیغات  22 شرکت بیمه ای فعال صنعت بیمه در سال۹۶ بوده ، نشان می هد که شرکت های بیمه پارسیان،سامان و دی به ترتیب رتبه اول تا سوم بیشترین رقم اختصاص داده شده را  بابت آگهی و تبلیغات داشتند.

به عبارتی،شرکت های  بیمه ای پارسیان،سامان و دی به ترتیب 71 ،77، 119 میلیارد ریال برای تبلیغات خود در سال مورد اشاره در نظر گرفته اند.

درمقابل،شرکت های بیمه ای میهن، نوین و زندگی خاورمیانه هم دربین این 22 شرکت بیمه ای  کمترین رقم را برای تبلیغات و آگهی در سال ۹۶  مد نظر داشته اند؛شرکت بیمه میهن، یک میلیارد ریال، نوین، 1.3 و زندگی خاورمیانه  هم 2.2 میلیارد ریال.

درحال حاضر، یکی از عمده ترین چالش های صنعت بیمه ناشناخته بودن انواع محصولات بیمه ای در بین عموم مردم و ضریب نفوذ ناچیز آن در جامعه است.

به نظرمی رسد با این حجم هزینه سنگین شرکت های بیمه ای درزمینه تبلیغات اما همچنان سیاست های تبلیغی راهبردی طراحی و اجرایی  نشده است.

جدول

ارسال نظر