شناسه خبر : 5910

بیمه پایه ۷۳ هزار مددجوی شهری تهران به بیمه سلامت واگذار شد

بیمه پایه ۷۳ هزار مددجوی شهری تهران به بیمه سلامت واگذار شد

مدیرکل کمیته امداد استان تهران از واگذاری بیمه پایه ۷۳ هزار مددجوی شهری تحت حمایت به بیمه سلامت خبر داد و گفت: از اول خرداد امسال بیمه مددجویان شهری در استان از طریق بیمه سلامت انجام می شود.

به گزارش چابک‌آنلاین به نقل از ایسنا، حمیدرضا شیران با بیان اینکه مددجویان باید تا آخر اردیبهشت به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه و دفترچه بیمه خود را دریافت کنند، ادامه داد: پس از این مدت، خدمات درمانی برای مددجویان در قالب سیستم پزشک خانواده و نظام ارجاع با دفترچه بیمه سلامت ارائه می‌شود تا دفترچه بیماران خاص در دفاتر پیشخوان آماده و در روند درمان این بیمه شدگان خللی ایجاد نشود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بودجه بیمه پایه مددجویان شهری برای یکسال به سازمان بیمه سلامت منتقل شده است، تصریح کرد: اگر این مساله به قانون دائمی تبدیل شود، بودجه به طور هماهنگ به سازمان بیمه سلامت اختصاص خواهد یافت.

شیران در مورد بیمه مددجویانی که به سازمان بیمه سلامت منتقل شدند، بیان کرد: کارت درمانی مددجویان تا زمان صدور دفترچه اعتبار دارد و قابل استفاده است.

وی تاکید کرد : همه اقدامات و خدماتی که از سوی کمیته امداد در بخش بیمه  پایه (خدمات بستری و سرپایی)به مددجویان ارائه می شد، از این پس بر عهده بیمه سلامت است.

ارسال نظر