شناسه خبر : 5851

تامین اجتماعی ۱۸۰ میلیارد تومان به علوم پزشکی بدهکار است

تامین اجتماعی 180 میلیارد تومان به علوم پزشکی بدهکار است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: دانشگاه علوم پزشکی حدود ۱۸۰ میلیارد تومان از بیمه تامین اجتماعی طلب داشته و این سازمان حدود ۱۵ ماه است که در پرداخت آن تاخیر دارد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از فارس ، محمود رضا مرادی در نشست هیات رئیسه دانشگاه علوم‌پزشکی  که به منظور بررسی عملکرد شبکه بهداشت و‌ درمان و چالش‌ها و ظرفیت‌های اسلام آباد غرب در حوزه سلامت برگزار شد، اظهار داشت: اسلام آباد مرکز غرب استان است و تاکنون نقش خود را در این مرکزیت به درستی انجام‌داده و همکاران در این شهرستان موارد بزرگی از ایثار و از خودگذشتگی را در زلزله به نمایش گذاشتند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: انجام خدمات در بخش سلامت اورژانسی و فوری است، اما پرداخت هزینه‌های آن توسط بیمه‌ها بسیار طولانی مدت است.

وی ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی حدود 180 میلیارد تومان از بیمه تامین اجتماعی طلب داشته و این سازمان حدود 15 ماه در پرداخت تاخیر دارد، این حجم از مطالبات سبب مشکلات عدیده‌ای از جمله ناتوانی در پرداخت کارانه همکاران ما می‌شود.

فرماندار اسلام آبادغرب نیز در این نشست، گفت: تیم مدیریتی دانشگاه در حد توان مشکلات مطرح شده را مرتفع کرده است که از آنان تشکر می‌کنم.

ارسال نظر