شناسه خبر : 5816

تامین اجتماعی ۴۴ میلیارد ریال بیمه بیکاری در اهر پرداخت کرد

تامین اجتماعی 44 میلیارد ریال بیمه بیکاری در اهر پرداخت کرد

رئیس تامین اجتماعی شعبه اهر از پرداخت ۴۴ میلیارد و ۸۸۰ میلیون ریال به ۲۸۰ نفر در سال گذشته در این شهرستان در قالب بیمه بیکاری خبر داد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایرنا ، ولی فتحی تعداد بیمه‌شدگان در شهرستان اهر را بیش از ۲۱ هزار و ۵۰۰ نفر اعلام کرد و گفت: این آمار شامل صنوف، کارمندان و مشاغل آزاد است.

وی همچنین از پرداخت بیش از ۴۸۰ میلیارد ریال به مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی اهر در سال گذشته خبر داد و گفت: تأمین اجتماعی اهر در حال حاضر به ۴۲۰۰ سرپرست خانوار مستمری پرداخت می‌کند.

وی اعلام کرد: سال گذشته بیش از ۷ میلیارد ریال برای حادثه‌دیدگان در محل کار و بانوان باردار پرداخت شد.

فتحی در ادامه از پرداخت کمک هزینه ازدواج به بیمه‌شدگان اصلی تحت پوشش تأمین اجتماعی خبر داد و گفت: بیمه‌شدگان اصلی تأمین اجتماعی اگر تا تاریخ قبل از عقد دو سال سابقه بیمه داشته باشند حق‌بیمه آن‌ها به صورت میانگین دو سال قبل سابقه‌شان کمک هزینه ازدواج پرداخت می شود که در این خصوص طی سال گذشته بیش از ۹۲۰ میلیون ریال کمک هزینه ازدواج پرداخت شده است.

رئیس تأمین اجتماعی اهر در پایان با تاکید بر اینکه نزدیک به ۷۰ درصد خدمات سازمان تأمین اجتماعی به صورت الکترونیکی ارائه می‌شود، خاطرنشان کرد : ضرورتی ندارد تا بیمه‌شدگان برای دریافت خدمات به شعب تأمین اجتماعی مراجعه کنند و می توانند در منزل و یا محل کار خود از خدمات تامین اجتماعی بهره مند شوند.

ارسال نظر