شناسه خبر : 5803

سازمان‌های بیمه‌گر ۸۶ میلیارد ریال به بیمارستان ولیعصر«عج» آبیک بدهکارند

سازمان‌های بیمه‌گر 86 میلیارد ریال به بیمارستان ولیعصر«عج» آبیک بدهکارند

رئیس بیمارستان ولیعصر«عج» شهرستان آبیک از بدهی ۸۶ میلیارد ریالی دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین و سازمان های بیمه گر به این بیمارستان خبر داد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایلنا ، اردشیر حسن زاده در دیدار عبدالمجید زاهدی استاندار قزوین و جمعی از مسئولان استان با شهرام احمدپور فرماندار شهرستان آبیک و دیگر مسئولان این شهرستان در فرمانداری اظهار کرد: تا پایان سال 97، 86 میلیارد ریال بدهی از سازمانهای بیمه‌گر از جمله بیمه تامین اجتماعی، خدمات درمانی، نیروهای مسلح، دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین و بیمه‌های مکمل داریم که ریالی پرداخت نشده است.

وی افزود: درآمد نقدی بیمارستان ولیعصر «عج» شهرستان آبیک 20 درصد است و مابقی درآمد 80 درصد باید از دانشگاه علوم پزشکی و سازمان های بیمه‌گر تامین شود.

رئیس بیمارستان ولیعصر«عج» شهرستان آبیک ادامه داد: با توجه به اینکه تنها بیمارستان در کشور هستیم که طرح خرید خدمت انجام می‌دهیم و بیمارستان دولتی محسوب می‌شویم اما از بودجه خبری نیست.

حسن‌زاده اضافه کرد:حقوق پرسنل و پزشکان بیمارستان ولیعصر«عج» پرداخت نشده و لازم است ماهانه مبلغی به بیمارستان پرداخت شود تا با تعطیلی بیمارستان مواجه نشویم.

وی خاطرنشان کرد: 47 تا 50 درصد بیماران بیمارستان ولیعصر«عج» شهرستان آبیک زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند و از بیمه تامین اجتماعی بیش از 40 میلیارد ریال بدهی به بیمارستان دارد که لازم است پرداخت شود.

این مسئول تصریح کرد: با هزینه دولتی جراحی در بیمارستان ولیعصر عج انجام می‌شود اما پرداخت هزینه‌ها به قیمت آزاد است.


 

ارسال نظر