شناسه خبر : 5801

پایبندی شرکت‌های بیمه به تعهدات خود الزامی است

پایبندی شرکت‌های بیمه به تعهدات خود الزامی است

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی گفت: پایبندی شرکت‌های بیمه به تعهدات خود برای ایجاد اعتماد مردمی الزامی است.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از مهر ، رضا رجب زاده با تاکید بر اینکه بیمه منازل به ویژه مسکن و دام روستاییان در مواجهه با حوادث غیرمترقبه ضروری است، اظهار کرد: ۴۵ درصد جمعیت خراسان شمالی در مناطق روستایی ساکن هستند، بنابراین رسیدگی و حل مشکلات این قشر مورد توجه و تاکید استاندار و مدیران اجرایی استان است.

رجب زاده افزود: اولویت استان برای ارائه خدمات در روستاها شامل ایجاد زیرساخت‌ها، اجرای طرح هادی، توسعه اشتغال و مقاوم سازی منازل مسکونی است.

وی با بیان اینکه در حال بررسی و رفع ابهامات مربوط به قرارداد بیمه منازل روستایی هستیم، گفت: خلأ صنعت بیمه در حوادث اخیر برای جبران خسارت‌ها احساس می‌شود که در این رابطه پایبندی شرکت‌های بیمه به تعهدات خود برای ایجاد اعتماد مردمی الزامی است.

معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی با اشاره به رعایت نکردن در ساخت و ساز حریم رود خانه‌ها، عنوان کرد: توجه نداشتن به حریم و بستر رودخانه سبب افزایش خسارت‌های ناشی از سیل در کشور شده است.

معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی گفت: بازسازی مناطق سیل زده شامل منازل مسکونی، راه‌ها و ابنیه های مربوط و زیرساخت‌ها است.

 


 

ارسال نظر