شناسه خبر : 5775

بیمه کارگران ساختمانی ماهر هدفمند می‌شود

بیمه کارگران ساختمانی ماهر هدفمند می‌شود

مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر گفت: با همکاری اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای بیمه کارگران ساختمانی دارای کارت مهارت براساس ظرفیت‌های کارگری این استان هدفمند می‌شود.

به گزارش چابک‌آنلاین به نقل از ایرنا، عبدالله شیرکوند روزیکشنبه در نشست با مدیرکل فنی و حرفه ای استان بوشهر افزود: هم اکنون ٢٥ هزار نفراز کارگران ساختمانی دارای کارت مهارت در این استان زیرپوشش خدمات بیمه ای قرار دارند.

وی بیان کرد: سازمان تامین اجتماعی با همکاری انجمن صنفی کارگران ساختمانی نسبت به انجام بازرسی دوره ای اقدام و همه تلاش خود را برای بهره مندی کارگران ساختمانی از این نوع بیمه بکار بسته است.

مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر اضافه کرد: هدف از بیمه کارگران ساختمانی پشتیبانی و ایجاد دلگرمی برای اقشارآسیب پذیرکارگراست وهمه دستگاه های مسئول بیمه کارگران ساختمانی باید تلاش کنند کارگران واقعی که در حوزه صنعت ساختمان در استان بوشهر درحال فعالیت هستند از این خدمت بهره مند شوند.

مدیرکل آموزش فنی حرفه ای استان بوشهر گفت: روند روان سازی ارائه خدمات مشترک 2 سازمان با تعامل کارشناسان وبازرسان سازمان ها با انجمن های صنفی کارگری باید انجام شود.

عبدالمجید دوراهکی افزود: کارگران از اقشار تلاش گر جامعه هستند که بطور ویژه مورد توجه قرار نمی‌ گیرند و با این اقدام می ‌توان گام‌های مثبتی در راستای ساماندهی کارگران صنعت ساختمان، پیمانکاران و متقاضیان برداشت.

وی اضافه کرد: با توجه به صادرات خدمات فنی و حرفه ای باید بر آموزش و گسترش توانایی کارگران توجه ویژه شود تا متناسب با این سیاست، کارگران با مدارک بین‌المللی آموزش داداه شوند و امکان ارائه خدمات مطلوب به این کارگران در کشورهای همسایه فراهم شود.

 

ارسال نظر