شناسه خبر : 5762

فروش۱۰ هزارمیلیارد ریالی برای تجارت‌نو در سال جدید تاکید شد

فروش۱۰ هزارمیلیارد ریالی برای تجارت‌نو در سال جدید تاکید شد

درنخستین همایش سالانه معاونان، مدیران ستادی وشعب با موضوع توسعه بازار و ارتقای توانمندی شعب؛ مدیرعامل، قائم مقام و معاونان بیمه تجارت‌نو بر تحقق فروش ۱۰ هزارمیلیارد ریالی درانواع رشته‌های بیمه‌ای برای سال ۹۸ تاکید کردند.

به گزارش چابک آنلاین ، نیما نوراللهی، سناریوهای تدوین شده برای روزهای پیش رو مجموعه تحت مدیریت خود را رشد توسعه کمی و کیفی در کلیه رشته‌های بیمه‌ای با هدف افزایش درآمداعلام کرد.

وی خطاب به حضار تاکید داشت: در فرصت گردهمایی ایجاد شده نگاه این است که ساعت‌هایمان را برای رسیدن به هدف‌های تعیین شده با هم هماهنگ کنیم تا در کنار دیگر برنامه‌های توسعه‌ای ابلاغی به شعب و نمایندگی‌ها،مهمترین آن که تحقق فروش ۱۰ هزارمیلیاردریالی در انواع رشته‌های بیمه‌ای برای سال جدید است، محقق شود.

سکاندارتجارت‌نو دربخش دیگری از صحبت‌های خود ر‌عایت زنجیره اخلاق سازمانی را از اصول رفتاری بیمه تجارت‌نو عنوان کرده و گفت : برای کسب موفقیت بسیار ضروری است که ضابطه‌مند و مسئولیت پذیر بود، ضابطه‌مندی قانونمندی را به دنبال داردکه درماحصل آن  پیش بینی پذیری ممکن می‌شود، ماحصل پیش بینی پذیری اعتماد آفرینی است. پس از طی این مسیر در آخرین حلقه طلایی موفقیت که در اینجا امکان راستی آزمایی واعتماد از سوی بیمه گذاران و عمل به وعده ها و حفظ منافع تمامی سهامداران از سوی مجموعه ما است، به دست می‌آید.

  • اتکا به بیمه اتکایی

نوراللهی در محور دیگر سخنان خود به موضوع مهم پرداخت خسارت‌های سیل اخیر اشاره داشته و گفت: برخی افراد که جز سیاه‌ نمایی کار دیگری ندارند با شایعه پراکنی‌های گسترده مبلغ خسارت پرداختی از سوی تجارت‌نو را ارقام دور از ذهنی اعلام کرده‌اند درحالی که با توجه به قرارداد بیمه اتکایی شرکت درصدی از خسارت برآورد شده را پرداخت می‌کند که این مهم درحال انجام است.

  • زنجیره برنامه های ۹۸

در این نشست همچنین مشاورمدیرعامل در امور منابع انسانی نکاتی را درخصوص رفتار سازمانی با محوریت صدق و راستی برای مدعوین تشریح کرده و در ادامه قائم مقام ، معاون توسعه بازارو شبکه فروش و معاون فنی اموال، درحوزه مدیریتی خود ضمن ارائه گزارش کاری سال ۹۷ به برنامه های مصوب شده سال جدید نیز اشاره داشتند.

رشد ۵۰ درصدی نیروی انسانی درشعب ، افزایش دانش بیمه‌ای پرسنل با برگزاری کلاس های آموزشی، جذب نیروهای جدید از طریق آزمون، توسعه مشتریان و بازارهای هدف، تقویت برندتجارت‌نو، افزایش پرداخت کارمزد به شبکه فروش، تفویض اختیار به شعب و نمایندگان و بررسی توجیه اقتصادی شعب از جمله نکات مهم سخنرانان مذکور دراین همایش بود.

ارسال نظر