شناسه خبر : 5720

بیمه دی ۲ میلیارد ریال خسارت لوازم برقی در کردستان پرداخت کرد

بیمه دی ۲ میلیارد ریال خسارت لوازم برقی در کردستان پرداخت کرد

معاون فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق کردستان گفت: پارسال ۲ میلیارد و ۳۲۵ میلیون ریال خسارت سوختن لوازم برقی بدلیل نواسانات برق به مشترکان خانگی و تجاری در این استان پرداخت شد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایرنا ،هیوا خرم اظهار داشت: سال گذشته ۲۵۵ پرونده در زمینه خسارت ناشی از معیوب شدن لوازم برقی مشترکان در استان رسیدگی و پس از بررسی‌های به عمل آمده ۲ میلیارد و ۳۲۵ میلیون ریال خسارت توسط بیمه دی به آنها پرداخت شد.

وی با بیان اینکه تعداد ۸۴۵ پرونده نیز در دست بررسی و اقدام است، افزود: بررسی‌های کارشناسی این تعداد از مشترکان پس از تکمیل فرم اعلام خسارت از طریق شرکت بیمه‌‌گر انجام و در صورت تایید در چارچوب بیمه ‌نامه، جبران خسارت خواهد شد.

معاون فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق کردستان اضافه کرد: مشترکان در صورت متحمل شدن خسارت در سال ۹۷ در عرصه و اعیان ملک مسکونی و تجاری، می ‌توانند با ورود به سامانه بیمه حوادث ناشی از برق مشترکان خانگی و تجاری (سایر مصارف) برای ثبت نام و الصاق کردن مدارک خود اقدام کنند.

خرم یادآور شد: قرارداد عقد شده با بیمه دی در سال ۹۷، شامل لوازم برقی لوکس از جمله لپ‌تاپ، کامیپوتر، گوشی موبایل، دستگاه تلفن ثابت، شارژر و تب‌لت نمی شد.

شرکت توزیع نیروی برق کردستان به ۶۳۷ هزار و ۵۳۰ مشترک خدمات می دهد و ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و تمام روستاهای بالای ۱۰ خانوار از نعمت برق بهره‌مند هستند.

 

 

 

 

 


 

ارسال نظر