شناسه خبر : 5710

۴۴ هزار نفر از جامعه ایثارگران استان مرکزی بیمه تکمیلی دارند

44 هزار نفر از جامعه ایثارگران استان مرکزی بیمه تکمیلی دارند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی گفت: ۴۴ هزار نفر از جامعه ایثارگران این استان زیر پوشش بیمه تکمیلی قرار دارند.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایرنا، مرتضی انصاری فر، افزود: 10 هزار نفر از مجموع 44 هزار نفر جامعه ایثارگر استان مرکزی که تحت پوشش بیمه تکمیلی هستند در نهادها و دستگاه های اجرایی فعالیت می کنند.

وی ادامه داد: برخی از ایثارگران شاغل در تامین هزینه‌های بیماری خود با مشکلاتی مواجه بودند که با اصلاح قانون ایثارگران شاغل نیز زیر پوشش بیمه تکمیلی بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار گرفتند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی بیان کرد: سال گذشته شرکت‌های بیمه به واسطه افزایش قیمت‌ها حاضر به همکاری با بنیاد شهید و امور ایثارگران نشدند اما با پیگیری‌های رئیس سازمان قرارداد، بیمه جامعه ایثارگران با بیمه دی منعقد شد و به ازای هر نفر یک میلیون و 450 هزار ریال برای بیمه تکمیلی به حساب این بیمه واریز می‌شود.

انصاری فر افزود: بیمه طلایی بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز خدمات ویژه‌ای به جامعه هدف این سازمان ارائه می‌کند و سال 1396 بیش از 700 میلیارد ریال هزینه درمان این قشر از جامعه را تامین کرد.

وی افزود: هم اکنون 250 مرکز درمانی در نقاط مختلف استان مرکزی با حمایت بیمه دی به جامعه ایثارگران این استان خدمات درمانی و پزشکی ارائه می‌کنند.

ارسال نظر