شناسه خبر : 5672

نمایندگان ۱۲ شرکت بیمه فاقد انجمن صنفی نمایندگان هستند!

نمایندگان ۱۲ شرکت بیمه فاقد انجمن صنفی نمایندگان هستند!

بررسی چابک‌آنلاین از وضعیت انجمن صنفی نمایندگان شرکت‌های بیمه نشان می‌دهد که نمایندگان ۱۲ شرکت بیمه فاقد انجمن صنفی هستند.

چابک آنلاین _ زهرا نامداری ، پس از بررسی‌های انجام شده توسط چابک آنلاین در بین نمایندگان شرکت‌های بیمه، مشخص شد که  ۱۲ شرکت بیمه‌ای  فاقد انجمن صنفی نمایندگان بوده  و ۱۵ شرکت بیمه‌ای هم دارای انجمن صنفی هستند.

تعدادی از نمایندگان اظهار کرده اند که بود و نبود این انجمن‌ها برای آنها فرقی ندارد.  همچنین تعدادی از نمایندگان شرکت‌های بیمه عدم همکاری اعضا در پرداخت حق عضویت را علت نبود انجمن عنوان کردند.

برخی از نمایندگان شرکت بیمه میهن و بیمه ما اعلام کردند که در آینده نزدیک انجمن صنفی نمایندگان برای آنها تشکیل می‌شود و این موضوع در حال پیگیری است.

در گفت‌وگو با نمایندگان شرکت بیمه سرمد مشخص شد که دارای شورای نمایندگان بوده و در حال اقدام برای تشکیل انجمن صنفی نمایندگان هستند.

نمایندگان شرکت بیمه پارسیان در گذشته دارای انجمن صنفی بوده‌اند اما این انجمن در حال حاضر فعال نیست، تعدادی از نمایندگان این شرکت ابراز رضایت از فعالیت‌های گذشته انجمن داشتند و علت عدم فعالیت را همکاری نکردن تعدادی از اعضا و پرداخت نکردن سهم انجمن بیان کردند.

از جمله اهداف اصلی در تشکیل این انجمن‌ها، کوشش در جهت کسب حقوق، خواسته‌های مشروع و قانونی اعضا و همچنین کوشش در جهت رشد صنعت بیمه و گسترش مفاهیم بیمه‌ای در بین آحاد جامعه است.

انجمن صنفی

 

ارسال نظر