شناسه خبر : 5656

اکثر واحدهای سیل‌زده فاقد بیمه‌نامه حوادث هستند

اکثر واحدهای سیل‌زده فاقد بیمه‌نامه حوادث هستند

رییس اتاق اصناف پلدختر اعلام کرد که ۲۵۰۰ واحد صنفی در شهرستان پلدختر در سیل اخیر آسیب دیده و تخریب شده‌اند و اکثر این واحدها بیمه‌نامه حوادث نداشتند.

 به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایسنا ، هادی بابایی ، درباره شرایط واحدهای صنفی مناطق سیل‌زده پلدختر، گفت: ۲۵۰۰ واحد صنفی شهرستان پلدختر از ۱۰ درصد و ۱۰۰ درصد دچار خسارت و تخریب شده‌اند که اکثر این واحدها در خیابان هفتم تیر این شهرستان بوده‌اند و این منطقه به‌عنوان یکی از خیابان‌های اصلی کسب‌وکارهای مختلف به حساب می‌آید.

رئیس اتاق اصناف پلدختر خاطر نشان کرد: در خیابان هفتم تیر پلدختر، واحدهای صنفی همچون نانوایی، آژانس املاک، نمایشگاه خودرو، پوشاک و عمده‌فروشی‌های مواد غذایی وجود دارد که میزان خسارت به این واحدها از ۵۰ تا چهار میلیارد تومان برآورد شده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا واحدهای صنفی سیل‌زده، دارای بیمه‌نامه حوادث بوده‌اند، اظهار کرد: اکثر واحدهای سیل‌زده فاقد بیمه‌نامه حوادث هستند و کمتر کسی برای خرید و تهیه بیمه‌نامه در گذشته اقدام کرده است.

بابایی یادآور شد: باغات و مزارع کشاورزی زیادی در مسیر رودخانه پلدختر قرار دارد که بسیاری از آن‌ها که باغات انگور، انجیر، گندم و جو بوده تخریب شده اما میزان خسارات وارده به آن‌ها تا به امروز به طور دقیق مشخص نشده است.

 


 

ارسال نظر