شناسه خبر : 5651

هزار و ۱۰۰ واحد خسارت دیده به شرکت‌های بیمه اعلام خسارت کردند

هزار و ۱۰۰ واحد خسارت دیده  به شرکت‌های بیمه اعلام خسارت کردند

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران گفت: هزار و ۱۰۰ واحد آسیب دیده ناشی از سیل به شرکت های بیمه ای در استان اعلام خسارت کردند.

 به گزارش چابک آنلاین به نقل از مهر ، حسن خیریان پور در جلسه شورای هماهنگی شرکت‌های بیمه استان مازندران با اشاره به ابعاد خسارات ناشی از سیل اخیر در مازندران و ضرورت فرهنگ سازی بیمه در میان اقشار مختلف مردم تصریح کرد: در سیل اخیر تا ۱۱ فروردین ماه تعداد هزار و ۱۰۰ واحد خسارت دیده در استان مازندران به شرکت‌های بیمه اعلام خسارت کردند.

وی افزود: میزان خسارت وارده به این واحدها حدود ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برآورد شده که تا کنون ۲۰ درصد آن به بیمه گزاران پرداخت شده است اما طبق هماهنگی‌هایی که با شرکت‌های بیمه‌ای استان داشتیم قول دادند تا پایان هفته جاری ۸۰ درصد خسارات را به مرحله پرداخت رسانده و گزارش آن را به استانداری اعلام کنند.

خیریانپور خطاب به مسئولان شرکت‌های بیمه استان تأکید کرد: با توجه به شرایط بحران و عمق خسارات ضرورت ایجاب می‌نماید در بررسی خسارات و انجام کارهای کارشناسی و تکمیل پرونده‌ها تسریع لازم معمول و با تسهیل امور در کوتاه‌ترین زمان ممکن خسارات به بیمه گزاران پرداخت شود و استانداری نیز به صورت روزانه روند پرداخت‌ها را کنترل و گزارش‌گیری خواهد کرد.

 


 

ارسال نظر