شناسه خبر : 5604

حق بیمه سیل زدگان بخشیده می‌شود

حق بیمه سیل زدگان بخشیده می‌شود

مدیرعامل صندوق اجتماعی بیمه کشاورزان، روستائیان و عشایر مازندران گفت : بر اساس بند هشت آیین نامه بیمه روستائیان و عشایر، دولت موظف است در زمان حوادث غیرمترقبه، حق بیمه را رایگان کند و پیگیر هستیم تا حق بیمه سال ۹۸ سیلزدگان را رایگان کنیم.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایرنا ، محمد ابراهیمی افزود : در شهرستان ساری، سیمرغ، جویبار، میاندورود و نکا و بخشی از بابلسر ۲۵ هزار بیمه شده داریم که نیازمند ۱۶.۵ میلیارد تومان اعتبار است تا حق‌بیمه این افراد رایگان شود.

وی گفت : بیمه اجتماعی کشاورزان ، روستائیان و عشایر از دغدغه‌های نظام اسلامی است تا برای آحاد جامعه امنیت خاطر ایجاد شود.

ابراهیمی با بیان اینکه در مازندران کشاورزانی داریم که از بیمه برخوردار نیستند ، افزود: بر اساس اصل ۲۹ قانون اساسی، خدماتی باید به این قشر هم ارائه شود تا در دوران بازنشستگی، دغدغه خاطر نداشته باشند.

مدیرعامل صندوق اجتماعی بیمه کشاورزان، روستائیان و عشایر مازندران گفت: بیمه شدگان با پرداخت پنج درصد، زیر پوشش بیمه کشاورزان، روستائیان و عشایر قرار می گیرند و ما در صددیم این پنج درصد را برای سیلزدگان در سال ۹۸ خودمان پرداخت کنیم .

این مسئول ادامه داد: در سیل اخیر بر اساس وظیفه ذاتی و انسانی، برای خدمت رسانی به سیل زدگان ورود کردیم و در حوزه رفاه اجتماعی و سبد کالا توانستیم تاکنون ۲ هزار و ۶۰۰ غذای گرم و بالغ بر یک‌هزار سبد کالا به ارزش یک میلیارد و ۲۶۰ میلیون ریال در اختیار سیل زدگان قرار دهیم.

 

 

 

 


 

ارسال نظر